سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "مرده خور" نوشته عباس نوری‌زاده و کار یاشار رازپوش از ۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند روی صحنه است و بازیگران آن رضا شفیعی، پوریا رازپوش، هنگامه کریمی، بهرنگ پور محمد، امید محرمی، ایمان سماواتی و محدثه مهدوی‌فر هستند.

یاشار رازپوش در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: داستان نمایش "مرده خور" در غسالخانه می‌گذارد و در این فضا اتفاقاتی جالبی طی نمایش رخ می‌دهد.

او در ادامه ضمن اشاره به اینکه این اثر، نمایشی متفاوت است، خاطرنشان کرد: نمایش "مرده خور" از فضای کمدی‌های مبتذل به دور است و فضایی متفاوت دارد.

رازپوش داستان این نمایش را اینگونه توضیح داد: سه رفیق که در حمل بار کار می‌کنند برای تخلیه اثاثیه به منزلی مراجعه کرده و نقشه گنج و وصیت‌نامه‌ای را پیدا می‌کنند...

او با بیان اینکه تمرینات این نمایش حدود پنج ماه به طول انجامیده است، درباره سبک و فضای اجرایی آن یادآور شد: نمایش "مرده خور" فضایی کمدی دارد که ترس و وحشت چاشنی این فضا شده است. 

این کارگردان تئاتر همچنین درباره طراحی صحنه و موسیقی این نمایش گفت: فضای غسالخانه‌ای با یک تخت و دو_ سه مرده در صحنه طراحی شده است. طراحی صحنه نمایش کاملا رئال است و موسیقی‌های آن نیز انتخابی است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: جعفر رازپوش، مشاور کارگردان: مجید جعفری، آهنگساز: اشکان طلایی، موسیقی: امید معصومی و مدیر صحنه: ایمان سماواتی.

علاقمندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.