سرویس سینمایی هنرآنلاین: در حالی که چند روزی است در مناطق مختلف کشور سیل جاری شده است و بسیاری از هموطنان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند، برخی از هنرمندان برای ابراز همدردی و کمک رسانی به این مناطق سفر کردند و برخی دیگر نیز عواید حاصل از فروش فیلم و یا دستمزد خود را در اختیار سازمان هلال احمر قرار دادند تا از این طریق با هموطنان خود همدردی کنند.

متری شیش و نیم2

هنرمندان همواره در کمک رسانی در صف اول ایستاده‌اند و این را بارها و بارها نشان داده‌اند، هنوز کمک‌های خیرخواهانه هنرمندان را در زلزله کرمانشاه به خاطر داریم. اما این بار و پس از مشکلاتی که در سال گذشته برای این امدادرسانی‌های شخصی ایجاد شد، تعدادی از هنرمندان تصمیم گرفتند به جای آن که خود به شکل شخصی اقدام به کمک رسانی کنند و کمک‌های نقدی و خدماتی را شخصا به دست سیل زدگان برسانند با کمک و همراهی سازمان هلال احمر این اقدام خیرخواهانه را انجام دهند.

در همین راستا عوامل فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" ساخته سعید روستایی عواید حاصل از فروش روز شنبه 3 فروردین خود را برای کمک به مردم گلستان در اختیار سازمان هلال احمر قرار دادند.

از سوی دیگر عوامل سریال"برسر دوراهی" که این شب‌ها در حال پخش از شبکه دو سیماست نیز، بخشی از درآمدشان را برای کمک به سیل زده‌های کشور از طریق هلال احمر به این هموطنان اختصاص داده‌اند و از سازندگان سه سریال نوروزی دیگر نیز دعوت کردند به این پویش بپیوندند.

برسر دوراهی

"بر سر دوراهی" که به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی همزمان با پخش به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در حال تصویربرداری نیز هست، با مشکلات جدی روبرو شده است. از آنجایی که اغلب سکانس‌های سریال خارجی و در خیابان است، بارندگی‌های هفته اخیر برای "بر سر دوراهی"  همواره مشکل آفرین بوده است.

تاکنون چهره‌هایی چون هدیه تهرانی، عادل فردوسی‌پور، علی ضیا شخصا در منطقه گلستان حضور یافته و به کمک رسانی مشغولند. همچنین بسیاری از هنرمندان دیگر نیز با تخصیص بخشی از درآمد خود اقدام به همدردی با مردم سیل زده مناطق مختلف کشور کرده‌اند.