به گزارش هنرآنلاین، پوستر نمایش کمدی "آلفرد" به کارگردانی هادی عامل در آستانه آغاز پیش فروش منتشر شد. طراحی این پوستر را وحید میثاقی، طراح گرافیک با سابقه تئاتر بر عهده داشته است. وی پیش از این در نمایش های "اخککندو"، "حساب پرداخت نمیشه" و "مضحکه دزدها" با هادی عامل در مقام طراح پوستر و بروشور همکاری داشته است. 

تیم بازیگری نمایش "آلفرد" به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل عبارتند از: پوریا پورسرخ، نادر فلاح، مونا کرمی و رابعه اسکویی.

از عوامل این اثر می توان به علی روحانی (آهنگساز)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، امیر قادری (طراح گریم)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فرشته قاسم پور (مدیر تولید)، حامد ادوای (مشاور کارگردان) ماهان شهیدی زاده (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه ای و تبلیغات - you studio) و امیر خدامی(عکاس)، علی رضایی (مدیر صحنه)، فاطمه محمدی (دستیار لباس) اشاره کرد.

نمایش "آلفرد" نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می رود و پیش فروش آن در سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com آغاز شد.