سرویس موسیقی هنرآنلاین: اواخر سال گذشته محمد معتمدی در نشستی به طرحی با عنوان "هنر برای همه" اشاره کرد که طی آن کنسرت‌های ارزان‌قیمت در مناطق جنوبی شهر برگزار خواهد شد. او خود به‌عنوان اولین داوطلب این پروژه روز گذشته در پردیس تئاتر تهران یا تئاتر خاوران روی صحنه رفت.

این کنسرت به مدت یک هفته برگزار می‌شود. کنسرت در دو روز ابتدایی برای خانواده شهدا و خانواده‌های مدافعان حرم کاملاً رایگان است و برای بقیه تماشاگران با بلیت 25 هزارتومانی به فروش می‌رسد. این کنسرت شب گذشته در حالی برگزار شد که کل سالن پر شده بود.

معتمدی بعد از حضور روی سن رو به حضار گفت: در دل ما جز آرزوهای خوب وجود ندارد و خوشحالم که سال جدید را با نوا و نغمه آغاز می‌کنیم و امیدوارم سال جدید سالی پر از عشق و سلامتی باشد. تشکر می‌کنم از کسانی که برای طرح "هنر برای همه" همکاری کردند زیرا فکر می‌کردم از بین مدیران کسی برای اجرای پروژه پیش‌قدم نباشد ولی دیدیم این‌طور نیست و دوستان ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری از طرح استقبال کردند. امیدوارم این طرح همیشگی باشد زیرا ما از این صحنه بیرون می‌رویم و این بقیه هنرمندان هستند که می‌توانند ادامه‌دهنده کاری باشند که امروز آغاز شده است.

او ادامه داد: زمانی که می‌خواستیم اولین برنامه را اجرا کنیم تمام تلاش خود را انجام دادیم که کم‌کاری در این زمینه اتفاق نیفتد، از این جهت برنامه‌ریزی‌ها را به شکلی انجام دادیم که قطعات مورد توجه شما قرار گیرد. البته ما از آلبوم "حالا که می‌روی" قطعاتی را آماده نکردیم، چون این آلبوم به‌تازگی منتشر شده و نیازمند برنامه‌ریزی‌های دیگری برای کنسرت است که من به شما قول می‌دهم قطعاتی از این آلبوم را نیز در کنسرت‌های بعدی تقدیم شما عزیزان کنیم.

"یلدا"، "کویر"، "آرام من"، "در خیالات خودم بارانی نیست"، "من مست توام"، "روشنی روی تو"، "کوبار"، "خیام خوانی"، "سیانور" و... قطعات اجرایی این برنامه بودند.

سیامک بهبانی نوازنده پیانو، سینا جهان‌آبادی نوازنده کمانچه، امیرحسین مختاری نوازنده قانون، کورش کشاورز نوازنده ویولن‌سل، سیروس مهاجری نوازنده کنترباس الکتریک، مجید یگانه راد نوازنده کاخن اعضای گروه این خواننده در کنسرت را تشکیل می‌دادند.