به گزارش هنرآنلاین، این نمایش به نویسندگى  محمد چرمشیر ، کارگردانى جواد محمدپور و تهیه کنندگى کاوه حکیمی از ١٨ فروردین ماه در تالار حافظ به روى صحنه خواهد رفت.

این نمایش دغدغه‌ها، ذهنیات، کابوس‌ها و رویاهای (ونسان ونگوگ) نقاش شوریده هلندی را در طول زندگى پر فراز و نشیب‌اش دست‌مایه خود قرار داده است و سعی در به تصویر کشیدن آن‌ها دارد.

حمید رحیمی، مرضیه موسوی، محسن قزل سوفلو، جلال محبی، فاطمه عباسی، مهیار قزل سوفلو، نگار سلحشور، آتوسا زرین پور، سپیده پروانه، حسام الدین سیادت، مهرداد امانی، فاطمه محمد امیری، امیر پاشا عبدی و دیبا سرخوش از جمله بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش "پروانه و یوغ" عبارتند از: برنامه‌ریز و منشی صحنه: فاطمه ملا احمدی، دستیار دوم: فراز عزیزی، طراح صحنه: حمید شهرانلو، طراح صدا: مجید روهبانی، طراح لباس: سمیه خواسته و جواد محمدپور، طراح پوستر: علیرضا گلدهی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه هنرى پژواک

این اثر نمایشى تا پایان اردیبهشت ماه هر شب ساعت ٢١ در تالار حافظ به روى صحنه خواهد رفت.

 

بلیط نیم بها "ساعت هشت در کشتی" همزمان با روز جهانی تئاتر

نمایش" ساعت هشت در کشتی" به کارگردانی مریم کاظمی روز هفت فروردین و همزمان با روزملی تئاتر برای تمامی مخاطبان با بلیت نیم بها روی صحنه می‌رود.

تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر مستقل که در دو اجرای نخست خود با اسقبال باشکوه مخاطبان روی صحنه رفت، شنبه 25 اسفند ماه و در اجرایی که به عنوان هدیه نوروزی این گروه انجام شد، میزبان بیش از 100 کودک و نوجوان از خانه کودک بهنام و انجمن هموفیلی بود.

این نمایش که از ششم فروردین ماه و در ایام تعطیلات نوروز کار خود را از سر می‌گیرد، روز هفتم فروردین به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی (تئاتر) برای عموم علاقه‌مندان نیم‌بها خواهد بود.

"ساعت هشت در کشتی"  نوشته آلریچ هاب با ترجمه حسین فدایی حسین به ماجرای سفر دریایی سه پنگوئن در بزرگترین طوفان زمین می‌پردازد. در این نمایش اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی ، مهراد زمانی ، حسن همتی و اعضای اصلی، کارآموزان نوجوان و هنرجویان کودک و نوجوان گروه تئاتر مستقل ایفای نقش می‌کنند.

سامانه فروش بلیت این نمایش در سایت ایران کنسرت برای روزهای  6 و 7 فروردین ماه 98 فعال شده و علاقه‌‌مندان می‌توانند از این طریق نسبت به پیش خرید بلیت‌های این نمایش اقدام کنند.

این نمایش ساعت 20 در تالار هنر روی صحنه می‌رود و شماره تلفن‌های 09190776098 و 09357408597 نیز برای رزرو و هماهنگی فعال شده و آماده پاسخگویی هستند.