سرویس موسیقی هنرآنلاین: سامان احتشامی نوازنده پیانو در مورد برنامه‌ اجراهای سال 98 خود اظهار داشت: قصد دارم در اواخر فروردین و اوایل اردیبشهت کنسرت "شب سامان احتشامی" را در تالار وحدت تهران اجرا کنم که مدیریت این پروژه بر عهده راز احتشامی است.

این نوازنده در رابطه با قطعاتی که در کنسرت "شب سامان احتشامی" اجرا می‌شوند، گفت: کنسرت "شب سامان احتشامی" شامل قطعاتی چون "چهارمضراب"، "تمنا"، "رنگ تمنا"، "ترانه‌های قدیمی"، "سپیدار"، "غروب در باغ"، "روح‌افزا"، "زندگی"، "غزل باغ"، "راز باغ" خواهد بود که تنظیم پیانو، سازهای زهی و سازهای کوبه‌ای آن را خودم انجام داده‌ام.

وی افزود: در این کنسرت نوازندگانی چون داود منادی، سامان محمد نبی، عاطفه حسینی، پیمان ابوالحسنی، وداد وافقی، آیدا امیری، مرضیه مزینانی، پروشات زندآیین، نازنین طهرانی، میثم رضایی‌مهر، سارا نادری، پریا کاظمی، امین واحدی، الهام آقابابایی، رضوانه ناطقیان، سحر بغدادی، مهدی جهانی، مهسا علیپور، سینا کلوت، احمدرضا نیکخو، مصطفی حیات غیبی، ماهرخ شریف زاده،‌ سپینود میرزایی، امیر حسین قوامی و عمران فروزش نیز حضور دارند و من را همراهی می‌کنند. مدیر ارکستر نیز مسعود الهیاری است.

احتشامی در پایان در رابطه با سایر فعالیت‌هایش در سال 98 گفت: علاوه‌ بر آغازِ تمرینات کنسرت "شب سامان احتشامی"، مشغول ضبطِ موسیقی "کدو قلقلی و دیو" به کارگردانی رضا بابک و نمایش "پهلوون پنبه" به کارگردانی و بازی ابراهیم شفیعی نیز هستم. علاوه بر آن قطعاتی را هم برای رادیو فرهنگ ساخته‌ام که در ایام نوروز از این رسانه پخش خواهد شد.