سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نرگس کرمی مدیر دپارتمان سعادت‌آباد مجتمع فنی تهران درباره برنامه‌های پیش روی این مرکز در حوزه مد و لباس به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: همواره تلاش کرده‌ایم با توجه به نیازهای علمی و فنی هنرجویان حوزه مد و لباس در مسیر ارتقای سطح دانش آن‌ها گام برداریم و نمایندگی‌های مختلف مجتمع فنی تهران با هم‌افزایی تلاش می‌کنند در راستای ارائه راهکار برای رفع نقاط ضعف موجود گام بردارند.

کرمی با اشاره به اینکه روز به روز شاهد پیشرفت طراحان ایرانی در حوزه مد و لباس هستیم اذعان داشت: طی ماه‌های اخیر، استعدادهایی در این بخش سر بر آورده‌اند که هنرشان به لباس ایرانی شأن و شخصی بخشیده است. ما هم در بخش آموزش تلاش می‌کنیم حداکثر بهره را از تجربه و هنر این فعالان ببریم و از آن‌ها بخواهیم در فضای مجتمع فنی، دانش و تجربه خود را به هنرجویان جوان منتقل کنند.

مدیر دپارتمان سعادت‌آباد مجتمع فنی تهران در ادامه گفت: گسترش نگاه مدیران دولتی طی سال‌های اخیر به مقوله مد و لباس موجب شده است انگیزه جوانان علاقه‌مند به این حوزه افزایش یابند و علی‌رغم مشکلات موجود تلاش کنند تا در این فضا کارآفرینی و هنر خود را به جامعه عرضه کنند.

کرمی تصریح کرد: مقوله استایلینگ در عرصه مد و لباس طی سال جدید برای شعبه ما در مجتمع فنی تهران حائز اهمیت است و از سوی دیگر تلاش خواهیم کرد ضعف ترجمه در حیطه منابع آموزشی مد و لباس را مرتفع کنیم.

او افزود: اگر می‌خواهیم نواقص موجود در سطح ملی مرتفع شود و از سوی دیگر بتوانیم در ابعاد بین‌المللی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم، لازم است علم خود را به روز کنیم. بدون شک در این مسیر نیازمند تجربه و دانش فنی کشورهای صاحب نام در این عرصه خواهیم بود.