سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، رضا فیاضی بازیگر و نویسنده، درباره آثار جدیدی که در دست چاپ و نشر دارد به هنرآنلاین گفت: رمان "الو، اینجا پدری به قتل رسیده" را هم‌زمان به دو ناشر سپردم ولی هنوز مشخص نیست توسط کدام انتشارات به چاپ می‌رسد.

او با این توضیح که موضوع داستان درباره یک دختر 16-17 ساله‌ای است که با هم‌دستی مادرش پدر خانواده را به قتل می‌رساند، افزود: موضوع این رمان برگرفته از اتفاقی واقعی است و در کانون اصلاح و تربیت با آن مواجه شدم و برای دختری رخ داده بود.

فیاضی با بیان این که نگارش یک مجموعه روایت‌های زنانه را در دست نگارش دارم، اظهار داشت: قهرمان اصلی این روایت‌ و قصه‌ها خانم‌ها هستند و بیانگر اتفاقات جالبی است.  

او اضافه کرد: چند شعر سرودم اما نه به صورت مجموعه و بیشتر تمرکزم بر نوشتن رمان است.

فیاضی با این توضیح که آخرین کتابم "پرسه در پاریس" به تازگی توسط انتشارات ورا به چاپ رسیده، گفت: این رمان روایت سه دختر است که از دوره نوجوانی تصمیم می‌گیرند ازدواج نکنند ولی این چنین نمی‌شود.

فیاضی شاعر مجموعه‌های "بانوی نیلوفری"، "بازیگر" و "دریا از چشمان تو برمی‌آید" و مولف کتاب‌های "قصه‌های ملی"، "قصه‌های آسیه آباد"، "مردی با لاک قرمز" و "صندوقچه اسرارآمیز و چند داستان دیگر" است.

نمایش‌نامه‌های "ت مثل تئاتر"، "لولوی آوازخوان" و "عصای کارگشا" از دیگر آثار او به شمار می‌آیند.