سرویس سینمایی هنرآنلاین: از روز چهارشنبه 22 اسفندماه فیلم سینمایی "آن دو" به کارگردانی بهروز قبادی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

این فیلم که در سال 1388 ساخته شد، داستان یک جوان تهرانی است که آخرین روزهای دوران سربازی خود را در غرب کشور می‌گذراند و بدلیل تخلف به ماموریتی فرستاده می‌شود که یک قاتل فراری را از منطقه کردستان به مرکز ببرد. در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که مسیر زندگی این شخص تغییر می‌کند. نوید محمدزاده، عزیز ویسی، مرضیه خوش تراش، توفیق راموز، نایافت مبارک شاهی و رحیم حاجی تبار  در "آن دو" به ایفای نقش می‌پردازند.

بهروز قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم و انتخاب بازیگران گفت: آن موقع نوید محمدزاده بازیگر تئاتر بود و هنوز به عنوان بازیگر اصلی وارد سینما نشده بود. برای انتخاب بازیگر فراخوان دادیم و تست گرفته شد. او بازیگر بی توقع، بی غل و غش و دل پاک و یکی از بازیگران خوب ایران است که امروز با پشتکار خود به اینجا رسیده است. برای او آرزوی موفقیت دارم.

بهروز قبادی

وی همچنین ادامه داد: عزیز ویسی از دوستان قدیمی و عزیز من است و افتخاری در فیلم من بازی کرد. او در مدت ساخت فیلم، نیز با انرژی مثبت خود تیم فیلمسازی را کمک می‌کرد. در مورد انتخاب سایر بازیگران، از افراد بومی همان منطقه کردستان دعوت به همکاری شد.

این کارگردان درباره بازخورد مخاطبان بیان کرد: وقت مخاطب برای من بسیار ارزشمند است و امیدوارم بعد از دیدن فیلم با انرژی مثبت سالن را ترک کنند.

بهروز قبادی در مورد چگونگی شکل گرفتن داستان قصه اظهار کرد: این ناجرا برای خودم پیش آمد ولی نه تا این حد. خدمت سربازی بودم که ماموریت دادند یک متهم را تحویل بدهم. بقیه قصه را که شامل رفتن به خانه متهم و ماجراهایی که اتفاق می‌افتد خودم اضافه کردم.

او در پاسخ به اینکه آیا اگر فیلم سال 88 اکران می‌شد موفق‌تر بود یا الان گفت: فیلمنامه این فیلم، محدود به زمان نیست؛ اما من به عنوان کارگردان فیلم ترجیح می‌دادم همان سال اکران می‌شد، فارغ از این که در کدام دوره توفیق بیشتری کسب می‌کند.