به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد به محمد صادق رنجکشان، واگذار شد و این مجموعه فرهنگی و هنری با رویکردی تازه و مدیریت جدید به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. پیش از این مدیریت "پردیس تئاتر شهرزاد" به عنوان مهمترین پردیس تئاتر خصوصی کشور و تاثیرگزارترین نهاد فرهنگی و هنری در حوزه تئاتر، بر عهده شهرزاد جعفری بوده است.

جعفری مدیر پردیس تئاترشهرزاد که از ابتدای راه اندازی این مجموعه فرهنگی، مدیریت پردیس و ریاست اولین جشنواره تئاترشهرزاد را برعهده داشت، به دلیل ادامه تحصیلات در مقطع دکتری از نیمه اسفندماه 97 به عنوان رئیس هیئت مدیره با این مجموعه همکاری خواهد داشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تاکنون تغییری در تیم مدیران این مجموعه ایجاد نشده است و همان ترکیب قبلی، به فعالیت‌های خود ادامه خواهند. سید سام بهشتی، در مقام مدیر روابط عمومی، علی شعایی در مقام مدیر هنری، کاظم جعفری به عنوان مدیر فنی و محمود رشیدی در مقام مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی به فعالیت های خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است؛ مدیریت تازه "پردیس تئاتر شهرزاد" در نظر دارد که از نیمه فروردین 98 با ارائه برنامه های تازه و با رویکردی نو و سیاستگذاری نوین در حوزه تئاتر با مدیریت محمد صادق رنجکشان در جهت رشد و تعالی تئاتر کشور گام بردارد.

محمد صادق رنجکشان چهره شناخته شده‌ای برای اهالی هنر است، سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی فیلم‌های مهم جشنواره سی و هفتم فیلم فجر و چند نمایش مطرح، از جمله فعالیت‌های او است.

لازم به ذکر است؛ که فراخوان دومین جشنواره تئاتر شهرزاد که با رویکردی متفاوت از اولین دوره درتیرماه 98 برگزار می‌شود و فراخوان این جشنواره طی روزهای آینده در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.