سرویس مد و لباس هنرآنلاین: روزهای آغازین هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم با خبری همراه بود که بر اساس آن فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمپ و تعطیلی تالار مجتمع اسکای سنتر در منطقه لواسانات تهران به دلیل برگزاری شو لباس خارجی خبر داد.

 سردار حسین رحیمی با اشاره به غیرقانونی بودن برگزاری مزون لباس‌های خارجی در تالار مجتمع اسکای سنتر گفت مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بااطلاع از برگزاری مزون لباس‌های خارجی با استفاده از مدل‌های آقا و خانم در منطقه لواسانات تهران، بلافاصله به محل برگزاری این نمایشگاه لباس در مجتمع اسکای سنتر منطقه لواسانات تهران مراجعه کرده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.

این در حالی است که طی روزهای اخیر، موضوع برخورد با یک شوی لباس از سوی حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور عنوان شد و طی آن قبادی اذعان داشت که با برگزارکننده نمایش مد و لباس مختلط برخورد می‌شود.

انتشار فیلم غیرقانونی یک سالن مد فیلم‌ها و تصاویری از برگزاری یک نمایش لباس غیرمتعارف در صفحات مجازی منتشرشده و واکنش‌های بسیاری را به دنبال خود داشته است.

در همین رابطه حمید قبادی، دبیر کارگروه مد و لباس با اعلام غیرقانونی بودن این نمایش گفت: "فیلم منتشرشده در تالار آیینه دیوان لواسان گرفته‌شده. این در حالی است که موسسه، فرد برگزارکننده و اسپانسر مراسم را نیز پیدا کردیم و از طریق مراجع ذی‌صلاح برخورد قانونی با این فرد و موسسه پیگیری شده است. این کار کاملاً غیرقانونی بوده و موسسه "س" هیچ مجوزی از کارگروه مد و لباس نداشته است. بلافاصله پس از انتشار فیلم نامتعارف این سالن مد در اینستاگرام و حتی قبل از آنکه رسانه‌ها به این موضوع بپردازند، کارگروه مد و لباس این ماجرا را پیگیری کرد و مشخص شد که فیلم در تالار آیینه دیوان لواسان گرفته‌شده است. این در حالی است که موسسه، فرد برگزارکننده و اسپانسر مراسم را نیز پیدا کردیم و از طریق مراجع ذی‌صلاح برخورد قانونی با این فرد و موسسه پیگیری شده است."

انتشار چنین اخباری حاکی از آن است که با نزدیک شدن به‌روزهای آغازین سال نو، تب نمایش آثار در حوزه مد و لباس بسیار داغ است و فعالان این حوزه باید مراقب باشند که پا را از حیطه خطوط قرمز بیرون نگذارند.