به گزارش هنرآنلاین، این کمپین که با همت و همکاری مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر، اطاق بازرگانی ایران و موسسه صبا در استقبال از آیین‌ها و جشن‌های نوروزی از 12 اسفندماه در محل رواق هنر ایران آغاز شده است، تا شنبه 18 اسفندماه به کار خود ادامه خواهد داد.

این کمپین هنری، هدف عمده خود را دعوت از مردم برای چیدمان سفره هفت‌سین، ظروف پذیرایی و عیددیدنی با محصولات هنر ایران و ساخته‌های دست و ذوق و خلاقیت هنرمندان ایرانی و فرهنگ‌سازی برای خرید از محصولات هنری داخلی به جای خرید ظروف ترک و چینی، آشنایی و تغییر و ارتقاء سلیقه و ذائقه هنری عموم مردم با دیدن این آثار و رونق بخشیدن به اقتصاد هنرهای ایرانی، اعلام کرده است.

در حاشیه کمپین هنر ایرانی- نوروز باستانی، جشنواره فروش آثار و محصولات هنری، به عرضه آثار 30 هنرمند منتخب با رای داوران از میان 65 هنرمند از همه نقاط ایران از جمله: تهران، اصفهان، زنجان، گیلان، خراسان و... اختصاص یافته است.

آثار تولید شده در 3 بخش دانشجویی، هنرمندان آزاد و اساتید کشور و در قالب‌های متنوعی چون حجم، مجسمه، سفال، فلز، چوب، مس، نقره، میناکاری، لعاب، شیشه، سرامیک و ملیله به دوستداران ظرافت‌ها و زیبایی‌های هنر ایرانی ارائه شده است.

در این کمپین نمایش و فروش آثار، ورک شاپ تخصصی هنر میناکاری با حضور علاقمندان توسط خانم برزگر از هنرمندان و مدرسان فعال و باسابقه این رشته هنری در محل رواق هنر و در مجاورت آثار برگزار شد.

کمپین نوروزی هنرهای ایرانی تا شنبه 18 اسفند همه روزه از ساعت 12 تا 18 پذیرای همه بازدیدکنندگان خواهد بود.