به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "سرکوفت" به نویسندگی و کارگردانی کریم رجبی و تهیه‌کنندگی وحید رحمتی از سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه به شبکه نمایش خانگی آمد.

"سرکوفت" اولین فیلم سینمایی است که به صورت "استریم" و "دانلود قانونی" در فضای وب توزیع می‌شود و پخش فیزیکی و نسخه دی‌وی‌دی ندارد و علاقه‌مندان به تماشای این فیلم سینمایی می‌توانند از طریق سایت‌ سلام سینما ‌اقدام به خرید و دانلود قانونی آن نمایند.

در خلاصه داستان آمده: مجید برای خواستگاری از فرشته منتظر بازگشت پدر او از سفر خارج است، ‌درصورتی که برخلاف تصور او مظفرخان از زندان آزاد شده و به خانه باز می‌گردد. از آنجا که خانواده مجید کاملا موجه و متشخص بوده و برخلاف آن‌ها پدر،‌ برادر و پسرخاله فرشته همگی خلاف‌کار هستند، مظفرخان نگران سرکوفت‌های احتمالی آینده شده و با این ازدواج مخالفت می‌نماید. بنابراین شرطی برای ازدواج آن‌ها می‌گذارد، سیاوش و فرهاد جهت به‌انجام رساندن شرط مظفرخان نقشه‌های مختلفی دارند که اتفاقاتی را رقم می‌زند.

سیدمهرداد ضیایی، مهری‌سادات آل‌آقا، ویدا جوان، وحید رحمتی، محمدامین کریم‌پور، محمد معماریان، جوانه دلشاد، سعید رضایی و کیانوش گرامی بازیگران "سرکوفت" هستند و از دیگر عوامل می توان به: دستیار کارگردان: مهدی جوادی‌مقدم، مدیر برنامه‌ریزی: آیدا کنی، منشی صحنه: مریم روزبهانی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، حسن امیرزاده، صدابردار: محمد امامی، تدوین: فرشاد خدایی، مدیر تولید: احسان حاجی‌صفری، تیتراژ: نیما شاعری، طراح چهره‌پردازی: جلال امیری‌مرند، چهره‌پرداز: یاسمن جلالی، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، طراحی و ترکیب صدا: فرشاد خدایی، نیما شاعری، گرافیست: امین دایی و مدیر روابط‌عمومی: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.