سرویس سینمایی هنرآنلاین: فرزاد موتمن پس از ساخت فیلم "سراسر شب" در سال 96، از هفته گذشته فیلم "چشم و گوش بسته" را براساس فیلمنامه هما بذرافشان کلید زد.

فیلمبرداری ساخته جدید فرزاد موتمن در تهران آغاز شد و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. "چشم و گوش بسته" یک کمدی اکشن با حال و هوای فانتزی است که تجربه جدیدی در کارنامه این فیلمساز محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند ...

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، محمدرضا صولتی، با حضور پوریاپورسرخ بازیگران این فیلم هستند و به زودی بازیگران دیگری به این فیلم می‌پیوندند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: فرزاد موتمن، نویسنده فیلمنامه: همابذرافشان، مدیرفیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابرداری: بهروز معاونیان، آرش نجفیان، فرزان معاونیان، تدوین: عماد خدابخش، مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصوروثوقی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح گریم: امیرترابی، منشی صحنه: دنیا راد، دستیار اول فیلمبردار: امیر پرچمی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: رامونا میریان، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، مجری طرح: نیما حسنی نسب، تهیه کننده: امیرحسین آشتیانی پور