سرویس سینمایی هنرآنلاین: آرش انیسی که پیش از این قرار بود فیلم سینمایی "مامان" به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار را کارگردانی کند، این روزها مشغول ساخت فیلم کوتاه "رقص چاقو" است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره دلایل ساخته نشدن فیلم "مامان" گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها متاسفانه امکان تولید این فیلم فراهم نشد و سرمایه‌گذار فیلم نیز نتوانست در این زمینه همکاری داشته باشد. بنابراین مجبور شدم فیلمنامه فیلم بلندم را کنار بگذارم و به سراغ ساخت فیلم کوتاه بروم.

انیسی ادامه داد: از چهارشنبه 15 اسفندماه فیلمبرداری فیلم "رقص چاقو" در محله یوسف آباد آغاز می‌شود و تا پایان هفته به پایان می‌رسد. این فیلم درباره قضاوت و فضای مجازی است. داستان درباره زوجی به نام نیکی و محمدرضاست که برای جشن تولد فرزندشان به شیرینی فروشی می‌روند و در آنجا با اتفاقاتی مواجه می‌شوند.

این کارگردان جوان که تاکنون ساخت بیش از 10 فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، درباره فضای فیلم کوتاه بیان کرد: فضای فیلم کوتاه کاملا مستقل از سینمای بلند است، اما برای این فیلم کوتاه نمی‌سازم که تهیه کننده اعتماد کند یا مجوز کارگردانی به من بدهند. من مجوزهای لازم را دارم، اما در شرایط خاص فعلی این فیلم را می‌سازم تا به سرمایه گذار ثابت کنم که می‌توان با هزینه کم فیلم خوب ساخت. این‌طور فکر نمی‌کنم که اگر فیلم بلند ساختم دیگر وارد فضای فیلم کوتاه نشوم. فیلم کوتاه اگر خوب ساخته شود، قطعا دیده می‌شود و چون محل ارائه آن جشنواره‌هاست در نهایت می‌تواند علاوه بر حضور در جشنواره‌های داخلی در جشنواره‌های خارجی نیز حضور یافته و علاوه بر تامین بودجه صرف شده به سود نیز برسد.