سرویس تجسمی هنرآنلاین: فرین بنکدار مدیر هنری نگارخانه والی در گفتگو با هنرآنلاین گفت: این روزها گالری والی حال و هوای روزهای پایانی سال را با تجربه‌ای بسیار خوب و متفاوت سپری می‌کند.

وی افزود: آثار "باغ همیشه خزان" توسط پویا آریان‌پور انتخاب شده است و موضوع و استیتمنت نمایشگاه فصل مشترک آثار هنرمندان جوان آن است. آرش علی‌محمدی، ساناز علوی، ریحانه افضلیان، دنا فرخ‌آذری، سندس حمیدیان، شیلا کلامیان، مهدیه کواکب‌پناه، راضیه پورسالاری و میترا ولایی 9 هنرمند جوان این نمایشگاه هر یک با ویژگی‌ها و توانایی‌های فردی خود نسبت به موضوع  "باغ همیشه خزان" واکنش نشان داده‌اند و 16 اثر را در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان به هنر گذاشته‌اند.

فرین بنکدار درباره فعالیت‌های سال آینده گالری والی گفت: نگارخانه والی نخستین نمایشگاه خود را در سال 1398 را روز جمعه 23 فروردین‌ماه با عنوان "جنگجو" برگزار خواهد کرد.

لازم به یادآوری است؛ در استیتمنت نمایشگاه "باغ همیشه خزان" آمده است: "در آرزوى تغییر، روز و ماه و سال می‌گذرانیم. می‌دانیم که خزان نوید بهار می‌دهد اما انگار که در این باغ، برگ ریزان را پایانى نیست."

نمایشگاه گروهی "باغ همیشه خزان" تا 22 اسفند در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 72 میزبان هنردوستان است.