سرویس موسیقی هنرآنلاین: آلبوم "طاووس پربسته" اثر پویا کلاهی به تازگی توسط نشر و پخش جوان منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.

پویا کلاهی درباره این آلبوم به هنرآنلاین گفت: "طاووس پربسته" سبکی پاپ - راک دارد و در آن از سازهای الکترونیک در کنار پیانو، گیتار، کنترباس و... استفاده شده است، این آلبوم 10 قطعه‌ای حصل چند سال فعالیت طولانی من در عرصه موسیقی است.

او ادامه داد: البته در آلبوم فضاهای مختلفی اعم از  راک، الکترونیک،‌ بلوز و حتی فولکلور استفاده شده و نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که بطور کامل پاپ - راک است. به غیر از ترانه و ملودی‌ها که همگی خط مشی معینی دارند سعی کرده‌ام سبک شخصی‌ام را در نوشتن شعر و آهنگ‌ها حفظ کنم و ساختار اصلی خودم را داشته باشم.

کلاهی همچنین گفت: شهرام مؤیدی، بنیامین مرادی، امیر دانایی، امید آرتین و بهزاد حاجی بیگلو افرادی هستند که در این آلبوم که بیشتر فضای آن عاشقانه است با من همکاری کرده‌اند.

او تاکید کرد: من موسیقی را با ساز پیانو آغاز کردم و در ادامه حرفه آهنگسازی، تنظیم و ترانه‌سرایی را نیز فرا گرفتم و خوشحالم از این بابت که امروز ماحصل زحمات خود را در قالب یک آلبوم شاهد هستم.

این خواننده همچنین گفت: برنامه‌ریزی‌های مختلف و متفاوتی برای بعد از آلبوم در پیش دارم، اما فعلا ترجیح می‌دهم بازخورد کار را ببینم و سپس برای حرکت‌های بعدی اقدام کنم.