به گزارش هنرآنلاین، این نمایش از مجموعه سه نمایشنامه کوتاه تشکیل شده و سه اثر کوتاه به نام‌های "در انتظار نمایش" از اریک کوبل، "خواهش می‌کنم" از دیوید آیوز، "دلباخته" از آنا استیلمن و مارک متیوز را به صحنه می‌برد.

دو نمایشنامه "دلباخته" و "خواهش می‌کنم" از کتاب "پنج نمایشنامه 2 شخصیتی برای یک زن و یک مرد" با ترجمه فریدالدین سلیمانی و انتشارات چتر انتخاب شده است. "در انتظار نمایش" قصه‌ی سه زوج استثنائی‌ست؛ سه روایت نامعمول (و شاید نامعقول) از افرادی که با ربط و بی‌ربط، کنار هم زندگی می‌کنند.

کامران فریدی، رها شیرازی، فریدالدین سلیمانی، پرستو رستمی، بیاینا محمودی و مرتضی افتخاری نقش‌آفرینان این نمایش‌اند و عواملی که کارگردانان را در این نمایش همراهی کرده‌اند، عبارتند از، مترجم: فریدالدین سلیمانی، دستیاران کارگردان: حمید خورشیدی، کمال عبدی، عکاس: ساجد حق شناس، روابط عمومی: آرمان حسینی.

رسول فاتحی و میلاد اسلامی‌زاد مشترکا این پروژه را کارگردانی می‌کنند. میلاد اسلامی‌زاد درباره این نمایش گفت: به این فکر کردیم که در بین نمایش‌های در حال اجرا، چگونه می‌توانیم راه خود را برای برقراری ارتباط با مخاطب باز کنیم. با توجه به محدودیت‌ها و البته توانایی‌های‌مان، به نظرمان رسید که سادگی، شفافیت و دوری از زرق و برق می‌تواند کمک‌رسان‌ باشد.

رسول فاتحی دیگر کارگردان این نمایش هم دراین باره گفت: در بین تلاش گروه‌های نمایشی برای ایجاد فضایی وهم‌آلود از محتوای نمایش خود، ما تصمیم گرفتیم مسیری متفاوتی را پیش بگیریم و به آنچه مربوط به نمایش‌مان هست را عیان و ساده به مخاطب ارائه کنیم  بر این اساس هم، سعی کردیم فرمی متحد در بین تمام اقلام تبلیغاتی‌مان ایجاد کنیم.

گروه اجرایی این تئاتر در طول اجرا، ۵۰ درصد تخفیف ویژه‌ی دانشجویی در نظر گرفته است که از طریق سایت تیوال قابل خریداری‌ست؛ این نمایش تا پایان اسفند ماه در تماشاخانه تازه تاسیس صحنه آبی روی صحنه خواهد رفت.