سرویس مد و لباس هنرآنلاین: جشنواره خلاقیت های هنری زنان در مناطق 22 گانه تهران و به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در حال برگزاری است.

کارگاه‌های آموزشی در بخش هنرهای مرتبط با دوخت و طراحی لباس با عناصر و نمادهای اسلامی ایرانی و هنرهای مرتبط با بازآفرینی خلاقانه با استفاده از دورریزهای خانگی از جمله بخش‌های این رویداد است.

همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی مربوط به دو دوره جشنواره طراحی مد و لباس دیبا یکی از بخش‌های "جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان" در شهرداری منطقه هفت بوده است که فردا دوشنبه به کار خود پایان می‌دهد.

جشنواره طراحی مد و لباس دیبا در دو دوره به همت جهاد دانشگاهی هنر و به منظور ایجاد ارتباط بین طراحان جوان با مراکز صنعتی تولید پوشاک و برندهای مطرح در این صنعت و کمک به تولید دانش بنیان پوشاک متناسب با نیاز جامعه برپاشده است.

در بخشی از این رویداد، آموزش های تخصصی توسط اساتید مراکز آموزشی معتبر ارائه می‌شود و پس از تکمیل دوره‌های آموزشی، آثار هنرجویان در نمایشگاه "بازآفرینی خلاقانه از منظر هنر" به نمایش گذاشته می‌شود. 

الگوسازی و ایجاد بسترهای لازم برای معرفی و ارایه پوشش ایرانی بر اساس موازین اسلامی برای دختران و بانوان، فراهم سازی زمینه های شکوفایی خلاقیت‌ها در تولید پوشش آراسته ایرانی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

قرار است در آئین اختتامیه این رویداد، جوایزی به نفرات برگزیده در بخش‌هلی زنان معلول، مد و پوشش و بازآفرینی خلاقانه اهدا شود.