به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این رپرتوار که زیر نظر سعید بکائی در بخش تئاتر به نتیجه رسیده است طبق جدول زیر اجرا خواهد شد؛

سه شنبه14 (اسفند)؛ اجرای سه اثر با عناوین "بوته گلی برای لیلا" با بازی فاطمه مزینی و محسن ابوطالب، "فردا دیر است" با بازی مرتضی انوری و مینا مهدوی و "تولد" با بازی فاطمه دولتی.

چهارشنبه (15 اسفند)؛ اجرای آثار "قوی تر" با بازی نرگس عالمی پور و فاطمه مزینی، "من یک زن هستم" مونولوگی از صباح سعادتی کیان و "خشم و هیاهو" نمایشی با نقش‌آفرینی عطیه رستمی، سارا قاسمی و سارا داننده.

پنج شنبه (16 اسفند)؛ اجرای نمایش "مسیر" با بازی علیرضا یاسری و مهدی بدرخانی، "کبوتری ناگهان" با خوانش مریم منوچهری، نسترن تقی نژاد، مهناز طاهری، نازنین تقی نژاد، زینب رشیدی، آیناز کاری الماسی، مونا دشتی و اجرای اثر نمایشی "گاو صندوق" با بازی حمیدرضا یداللهی و مرتضی انوری.

از نکات جالب توجه این رپرتوار، غرس یک اصله نهال در روز چهارشنبه (15 اسفند) توسط بازیگران این رپرتوار است که به مناسبت روز درختکاری اجرا خواهد شد.

همچنین دو فایل صوتی و رادیویی "روز درختکاری" و "نیکوکاری"با صدای مرجان جلالیان، هانیه موسویی، پاشا خنیاگر و فریده علی کرمی بر روی اینترنت در دسترس عموم خواهد بود.

در این آثار 20 بازیگر، 5 گوینده و بیش از 50 نفر مشغول به فعالیت هستند.

واحد نمایش فرهنگسرای بهمن بخشی از عواید مالی این رپرتوار را به مناسبت روز احسان و نیکوکاری به امور خیریه اختصاص می‌دهد.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش‌نامه‌ها می‌توانند به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 55051386 تماس بگیرند.