به گزارش هنرآنلاین، در روزهای پایانی اسفند با تعدد مناسبت‌ها، گالری آرتیبیشن بهترین آثار هنریِ مناسب هدیه‌دادن را جمع‌آوری کرده‌ است تا در آغاز بهار، دوستداران هنر را آمادۀ هدیه‌دادن به عزیزانشان کند. آثار به‌ طریقی گزینش شده‌اند که با مناسب‌ترین قیمتِ ممکن از سوی هنرمندان تنظیم شده باشند، بنابراین برای کسانی‌‍‌که به‌تازگی مجموعه‌دار هنر شده‌اند و آثار هنری را جمع‌آوری می‌کنند نیز نمایشگاهی با ارزش است.

هنر برای هدیه اولین بار در اسفند 1396 افتتاح شد و ایدۀ اولیۀ آن از آنجا نشات گرفت که با افتتاح این نمایشگاه خریداران هنری که محدود به مجموعه‌داران می‌شدند گسترش پیدا کنند و دوست‌داران هنری که تاکنون هنر خریدارای نکردند از معدود خریداران هنر هدیه دریافت کنند و خود نیز در آینده به خریداران هنر تبدیل شوند و با گسترش این رفتار فرهنگ و هنر را توسعه دهند.

آثار این نمایشگاه بیش از 120 اثرهنری از مجموعه‌های خصوصی هنرمندان آرتیبیشن است و بسیاری از آنها به دلیل ماهیت جامع خود برای تبادل هدیۀ هنری و سرمایه‌ای هنری بسیار جذاب هستند. 80 هنرمندِ این نمایشگاه از بخش هنرمندان آرتیبیشن و هنرمندان شیکاآرت آرتیبیشن تشکیل شده که در تجمیع آنها گالری هنر برای هدیه به ‌وجودآمده است.

این نمایشگاه در گالری آرتیبیشن در روز جمعه 17 اسفندماه، راس ساعت 16 برگزار و تا 26 اسفند در فضای گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور،  خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 ادامه خواهد داشت. همچنین این نمایشگاه در سایت آرتیبیشن (www.artibition.net) نیز دایر خواهد بود، تا به افرادی که ساکن تهران نیستند این امکان را دهد هدیۀ خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنند.