به گزارش هنرآنلاین،  فیلم سینمایى "دیاپازون" اولین تجربه بلند سینمایى حامد تهرانى به تهیه کنندگى علیرضا شجاع نورى مراحل فیلمبردارى خود را در سکوت خبرى پشت سر گذاشت و در حال حاضر با انجام مراحل فنى پایانى براى حضور در فستیوال‌هاى معتبر بین المللى و داخلى آماده نمایش مى‌شود.

"دیاپازون" با برخوردارى از یک فیلمنامه اجتماعى که نویسندگى آن را حسین تهرانى بر عهده داشته است، در لوکیشن‌هاى تهران فیلمبردارى شده و ژاله صامتى بعنوان نقش اصلى این فیلم مقابل دوربین رفته است و بهنوش بختیارى، علیرضا استادى و معصومه رحمانى نیز از بازیگران دیگرى هستند که در این اثر حضور دارند.

در این فیلم حدود ١٠ بازیگر جوان نیز به ایفاى نقش پرداخته‌اند که همه آنها براساس سابقه حضور در صحنه تئاتر و همچنین گزینش از بین بیش از ١٠٠ متقاضى، انتخاب شده‌اند.

فیلم دیاپازون

ژاله صامتى، بهنوش بختیارى، علیرضا استادى، مهدى حسینى نیا و معصومه رحمانى و بابک نورى، با معرفى علیرضا ساوه درودى، مهرنوش حاجى خانى، شادى گنجى، مهران آتش زاى، مهسا اکبرى، سارا سرابى، غزال غلامى و یکتا طبیبى در این اثر به ایفاى نقش پرداخته‌اند.

اسامى کامل عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: حامد تهرانى، تهیه کننده: علیرضا شجاع نورى، مجرى طرح و نویسنده: حسین تهرانى، مشاور کارگردان: روح الله حجازى، مدیر فیلمبردارى: مهدى ایل بیگى، مدیر تولید: امیر اسکندرى، صدابردار: وحید رضویان، طراح صحنه: بهداد جعفرى، طراح لباس: مهرناز اکبرى، طراح گریم: محسن دارسنج، تدوین: سارا آهنى، صداگذار: آرش قاسمى، اصلاح رنگ و نور: سینا قویدل، عکاس: میلاد کیایى و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى