به گزارش هنرآنلاین، مراسم رونمایی از کتاب "اندازه نما در لانگشات، بررسی یک قتل مبهم" نخستین رمان از محمدرضا بردبار نویسنده جوان است که با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان به ادبیات برگزار شد.

این مراسم با خوشامدگویی مسعود فروتن مجری برنامه و اجرای موسیقی سنتی گروه "افق مهر" آغاز شد و سپس نوبت به نمایشنامه خوانی قربان نجفی، مسعود حقی و محمد ساربان رسید که خوانش نمایش "بستنی یخی" نوشته افسون شکاری را برعهده داشتند.

پس از اجرای این نمایشنامه‌خوانی، رضا بنفشه‌خواه بخش‌هایی از کتاب "اندازه نما در لانگشات" را برای حضار خواند و سپس از این کتاب رونمایی شد.

محمدرضا بردبار نویسنده این کتاب، که پیش از این دو مجموعه شعربه چاپ رسانده است، نیز طی سخنانی، گفت: من جوانی هستم که دوست دارد اگر روزی پیر شد مانند استادان خود باشد و بگوید کاری در عرصه هنر کرده و اتفاق مثبتی را رقم زده است. همیشه در این مسیر دوستان خوبی چون امیر عابدی، فرهاد بشارتی، قربان نجفی به من کمک کردند و امروز نیز در کنارم بودند امیدوارم از خواندن کتاب لذت ببرید و آن را دوست داشته باشید.

در ادامه این مراسم نیز از رضا بنفشه خواه، محمدساربان، قربان نجفی و مسعود فروتن توسط مجموعه ساعی که حامیان این برنامه بودند به پاس سال‌ها زحمتی که در عرصه هنر کشیده‌اند تقدیر به عمل آمد.

کتاب "اندازه نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم" اولین تجربه محمدرضا بردبار در قالب رمان است که به قتل پسر رئیس‌جمهور می‌پردازد و بازپرس این پرونده در پی یافتن راز این قتل است. داستان به شرایط اقتصادی و اجتماعی زمان حال جامعه اشاره دارد.

کتاب "اندازه نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم" در شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 20 هزارتومان توسط انتشارات گوی روانه بازار کتابفروشی‌ها شده است.

 ناصر آقایی، محمد ساربان، رضا بنفشه‌خواه، قربان نجفی، فرهاد بشارتی، بابک انصاری، بهرام ابراهیمی، هرمز هدایت، سعید داخ، زهرا داودنژاد، فاطمه گودرزی، بهرام حصیری، مهدی میامی، حسن اسدی و نعیمه نظام‌دوست از جمله هنرمندانی بودند که دراین مراسم حضور داشتند.