سرویس معماری هنرآنلاین: سومین نشست از مجموعه برنامه‌های ایوان خانه مهر، با محوریت " پروژه فکری چیست ؟ " اختصاص یافت.

در این نشست، محمد یاسر موسی پور، دارای مدرک دکترای معماری و مدرس دانشگاه به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

در توضیح این برنامه آمده است:  نشست سوم در راستای نشست قبلی است. علیرضا امتیاز در نشست دوم و در ادامه مبحث هومن بالازاده، از آینده گفت و مسیری که در پیش است. سوالی که برای همه پیش آمد این بود که وظیفه ما چیست؟ راه حل کدام است؟ ما چگونه می‌توانیم به گفتمان جهانی متصل شویم؟ از دانشجو گرفته تا معماران و اساتید همگی می‌توانیم نقش داشته باشیم اما چگونه؟ اکنون محمد یاسر موسی پور با رویکردی دیگر و به سبک خود می‌خواهد در دیسیپلین معماری بسیار ساده، شفاف و کاربردی راه حل را ارائه کند. ابتدا تصویری واقعی از  جایگاه امروز معماری ایران در جهان ارائه خواهد شد و سپس با ذکر نمونه‌هایی از شرق، مسیر پیوند به گفتمان جهانی را نشان می‌دهد. در این مسیر از کوچک و بزرگ همگی وظیفه‌ای داریم. می‌خواهیم به تلاش‌ها و تمرین‌هایمان جهت واحد دهیم.

حضور در این نشست براى تمامى افراد رایگان است و علاقه‌مندان به جهت رزرو، می‌توانند نام و نام خانوادگى خود را به سامانه ۵۰۰۰۱۲۱۲۱۲۱۸۳ ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، نشست " پروژه فکری چیست ؟" پنجشنبه ٩ اسفندماه سال جاری از ساعت ١۸ تا ۲۰ در سینما آیه واقع در قم، خیابان هنرستان، بین کوچه ٢٠ و ٢٢ برگزار می‌شود.