سرویس معماری هنرآنلاین: با حمایت گروه هنری طرز نوین نمایشگاه گروهی عکس ابنیه تاریخی شهر بابل با عنوان "قاب خیال" برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آثاری از صمد صالح‌ طبری، علیرضا سعادتی، علی‌اصغر شفقت، جواد بیژنی، فرهاد عابدپورو محمدرضا مقیم‌نژاد به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین امیر تیمور گل زاده به عنوان نمایش گردان در این رویداد هنری حضور دارد.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: میراث مشترک در خطر نابودی به دست خود ماست. بیاییم با ارتقای فرهنگی از این میراث نگهداری کنیم. گروه مهندسی، فرهنگی و هنری طرز نوین بر آن است که با جلب همکاری مردمی در زمینه حفاظت از ابنیه میراث فرهنگی گام بردارد. تعداد عکس‌های ارائه شده این نمایشگاه در برگیرنده پنجاه عکس از ساختمان‌های قدیمی شهر بابل با قدمت دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است که اغلب تخریب شده یا در شرف تخریب است. از مهمانان نمایشگاه انتظار می‌رود نسبت به موارد زیر حساس باشند؛ خودداری از تخریب بناهای تاریخی ارزشمندی که در مالکیت ما قرار دارد.

اطلاع‌رسانی به نهادهای مرتبط جهت جلوگیری از تخریب این نوع بناها در صورت مشاهده؛ ترمیم و بهسازی این نوع بناها با استفاده از تجارب نهادهای مرتبط و صاحب تخصص و تغییر کاربری و احیای این نوع بناهای بلااستفاده به فضاهای فرهنگی و اقتصادی از جمله اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه همچنین با همراهی مهندس احمد آرام نژاد، مهندس کوروش آصف نژاد، منا تمدنی، ندا میر سعیدی، آزاده تمدنی و

عرفان آرام نژاد برگزار شده است.

بازدید برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جمعه ۳ الی ۱۰ اسفند ۹۷، همه روزه ساعت از ۱۶ الی ۲۰ به دفتر گروه طرز نوین واقع در بابل، بی‌سر‌تکیه، انتهای کوچه اشرفی ۹ مراجعه کنند.