به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه 12 اثر از آثار نقاشی شیوا شریفات به نمایش درمی‌آید. شیوا شریفات دانش آموخته گرافیک و نقاشی است و نمایشگاه آثار او رویکردی است آگاهانه به فرم‌ها و رنگ‌ها به گونه‌ای که که هنرمند مهارت‌ها و آموخته‌های خود را در گرافیک و نقاشی به هم آمیخته و در خلق اثر هنری به نمایش می‌گذارد. هنرمند مسیر خلق آثارش را در بخشی از بیانیه نمایشگاه اینگونه شرح می‌دهد :

از آخر بگویم. از وقتی که شروع شد. از وقتی که جادو شد. از میلیون‌ها میلیون خطهای نوری که هویدا شدند. از میلیون‌ها میلیون خط‌های نوری که همه جا در حرکت بودند. متراکم بودند. پراکنده بودند. تنها بودند. جمع بودند. خط‌های نوری که زیاد بودند. پشت پلک بسته می‌درخشیدند. در فضاهای بی موجود می‌درخشیدند. در پس رنگ‌های تند پوست‌های تیره، نازک، چرمی، چوبی، پشمی، زرد، نارنجی، بنفش، کبود. در پس چشم‌های مبهم، لب‌های خندان، قلب‌های سرشار، فریادها، زمزمه ها، آوازها، آغوش ها، سنگ ها، دارها، پروازها، چرخ دنده‌ها، تفنگ‌ها، موشک‌ها، سفینه‌ها، پیج‌ها، پروفایل‌ها، دودها، خط‌ها برق می‌زدند. می‌درخشیدند. مثل تو. مثل من. ادامه داشتند. ادامه دارند. از من به تو. از تو به تفنگ. از تفنگ به ماهی. از ماهی به سفینه. از سفینه به دست من. از دست من به لب‌های تو. از لب‌های تو به خورشید.

نمایشگاه " یاتوو" روز جمعه دهم اسفند ساعت ۱۶ در گالری ایده پارسی افتتاح و تا روز پانزده اسفند ماه به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت، کوچه الله وردی آذر، پلاک 28 پذیرای علاقمندان خواهد بود .