به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش"بدون تماشاگر" به کارگردانی امیراخوین که از ابتدای بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، از تاریخ 7 اسفند ماه بعد از یک وقفه پنج روزه دوباره به مدت 10 شب اجراهای خود را آغاز خواهد کرد، این نمایش تا به امروز با اقبال عمومی مخاطبان مواجه شده است و تا کنون میزبان بیش از پنج هزار مخاطب بوده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایش تا 17 اسفندماه هرشب ساعت 19:15 روی صحنه خواهد رفت. علی سرابی و آزاده صمدی بازیگران این نمایش هستند و نویسندگی متن این نمایشنامه بر عهده ابوالفضل کاهانی است.

نمایش "خاطره‌ای از دو دوشنبه" عنوان نمایش تازه دیگری است که اجراهای خود را از تاریخ 5 اسفندماه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

"خاطره‌ای از دو دوشنبه" عنوان یکی از نمایشنامه‌های آرتور میلر است و قصه آن روایتگر داستان مردی است که بعد از سال‌ها به انبار قطعات خودرویی برگشته است که در دوران جوانی‌اش در آن کار می کرده است؛ بعد از ورود او به انبار خاطراتی از دو دوشنبه متفاوت از روزهای حضورش در انبار زنده می‌شود و...

 پرهام موسوی، شیدا پهلوان، شبنم جعفر پیشه، پارسا مزینانی، کسری معماری، نازنین دلشادیان، مهدی اشرافی، نوید محسنیان، فرتاش دوراندیش، احمد فرهنگ نیا بازیگران این نمایش هستند و کارگردانی آن بر عهده سعید عسگریان است و مرتضی اسماعیل کاشی در مقام مشاور کارگردان در این اثر هنری حضور دارد.

این نمایش تا پایان اسفندماه هرشب ساعت 21:30 در سالن شماره 3 پردیس شهرزاد اجرا خواهد شد.

نمایش "ای بی" عنوان اثر دیگری به کارگردانی پوریا رستمی و تهیه کنندگی احسان امیری است که از تاریخ 5 اسفندماه به مدت 12 شب در سالن شماره 3 این مجموعه هرشب ساعت 20 روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایتگر داستان زندگی مردی است که هیچ هویتی ندارد و تمامی بازیگران آن از میان چهره‌های جوان تئاتر انتخاب شده‌اند، احسان امیری، ثمینه بنفش، مهسا جوادی، عارفه چراغی، آیلار زاهدی، یاسمن ساعدی، شقایق سر سختی بازیگران این نمایش هستند.

"هامان کشان" تازه‌ترین نمایش علیرضا مهران است که اجراهای این نمایش از تاریخ 2 اسفندماه در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شده است و در هفته نخست اجرا با استقبال نسبتا خوب مخاطبان مواجه شده است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: به روایتی، بزرگترین تراژدی ایران پیش از اسلام که با نفوذ قوم یهود در دربار خشایار شاه اتفاق می‌افتد ودر پی آن هامان، سردار ایرانی بهمراه هفتاد وهفت هزار هم وطنش در روز ۱۳‌ام فروردین ماه اعدام می‌شوند.

علیرضا مهران، بهار قاسمی، آیلار شجری، آیناز شجری، آیلار شجری، مجید رمضان نسب، احمد داودی و حامد رحیمی نصر بازیگران تازه‌ترین نمایش علیرضا مهران هستند و این نمایش تا اواخر اسفند هرشب ساعت 20 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

"مونث" عنوان اجرای محیطی تازه‌ای است که کارگردانی آن برعهده محمد امین رشنوادی است و از تاریخ 8 اسفندماه هرشب ساعت 21 در کافه تریای پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش "هفت خوان رستم" عنوان نمایش دیگری به کارگردانی بهاره جهاندوست است که به مدت سه شب در پردیس تئاتر شهرزاد در تاریخ‌های 8، 9 و 10 اسفند روی صحنه خواهد رفت، پیش فروش بلیت‌های این نمایش در سایت‌های مرتبط آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را به صورت حضوری از گیشه پردیس شهرزاد تهیه کنند.  

گفتنی است برنامه‌های نوروزی پردیس تئاتر شهرزاد در سال آینده به زودی اعلام خواهد شد.