سرویس سینمایی هنرآنلاین: کریم امینی بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم "پاسیو" در گروه هنر و تجربه حضور دارد، این روزها مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید است تا به زودی آن را در مقام کارگردان کلید بزند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه جدیدی با همراهی علی اصغری هستم. فیلم درباره معضلات جوانان با نگاهی جدید است. پیش از این می‌خواستم فیلم "بچه وال‌ها" را بسازم که شرایط تولید آن فراهم نشد و نتوانستم به همین دلیل به سراغ ساخت فیلم "دشمن زن"  رفتم که از ساخت آن ناراضی نیستم و تجربه خوبی برای من به همراه داشت. پس از سال‌ها دستیاری و کسب تجربه با این فیلم وارد جریان فیلمسازی شدم و سلایق مردم را شناختم. حالا قصد دارم فیلم دومم را بسازم که این فیلم نیز به مشکلات جوانان و فضای مجازی می‌پردازد و در ژانر اجتماعی است.

امینی افزود: این فیلم داستان زندگی چند جوان است که یکی از آن‌ها از شهرستان آمده است و درگیر ماجراهایی می‌شود که  پیش برنده قصه است. متاسفانه ما در سینما بیش از هرچیز به مخاطب رده سنی میانسال توجه داریم و خیلی به جوانان توجه نکرده‌ایم در حالی که باید  نسل جوان را هم درک کرد و به مسائل و مشکلات آن‌ها نیز پرداخت. ما باید کاری کنیم که این نسل نیز به سینما بیایند و فیلم‌هایی که درباره خودشان است را ببینند. در حال حاضر تعداد فیلم‌هایی که به نسل جوان پرداخته‌اند بسیار اندک هستند.

این کارگردان جوان همچنین اظهار کرد: سعی کردیم فیلمنامه‌ای بنویسیم که قصه داشته باشد و سینما باشد در عین حال به معضلات زندگی این قشر نیز بپردازد، جوانانی که با توجه به سختی زندگی امروز یک سرخوشی خاصی دارند. همه چیز این نسل متفاوت است و باید راجع به آن‌ها فیلم ساخت و از آن‌ها حرف زد.

وی درباره زمان کلید خوردن فیلم عنوان کرد: سعی می‌کنم اوایل سال آینده فیلم را کلید بزنم.

امینی همچنین به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و گفت: یک فیلم پلیسی به کارگردانی محمد کرمانشاهی با عنوان "انتقال آتش" بازی کردم و همچنین در یک اپیزود از سریال "محکومین" حضور داشتم که تجربه خوبی برایم بود.