به گزارش هنرآنلاین، گروه موسیقی برف به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، کنسرتی را تحت عنوان "شبی برای پیانوی ایرانی" و در تاریخ جمعه 10 اسفند، ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس برگزار می‌کند.

محمدرضا امیر قاسمی سرپریت این گروه عنوان کرد: این پنجمین کنسرت گروه موسیقی برف است که قرار است در دو بخش به اجرا در بیاید.

وی که علاوه بر سرپرستی، نوازندگی پیانوی این اجرا را بر عهده دارد، افزود: این نام‌گذاری اشاره به اجرای قطعاتی دارد از بزرگانِ پیانوی ایرانی از دوره‌ی قاجار؛ مانند مشیرهمایون شهردار، حسین استوار و جناب محمود مفخم تا آثاری از بزرگان دیگرِ پیانوی ایرانی نظیر استاد مرتضی محجوبی و استاد جواد معروفی.

امیر قاسمی همچنین گفت: بخش دیگری از این کنسرت، تعدادی از ترانه‌های زیبا و نوستالژیک است با صدای علی امیرقاسمی و همراهی تمبک سحاب تربتی که در این میان، آثاری از استادان علی تجویدی، فضل الله توکل و فریدون حافظی هم اجرا می‌شود. در تعدادی از آثار، حتی بیش از یک سده از اجرا یا ضبط آن‌ها می‌گذرد. در نگاهی کلی می‌توان گفت گروه برف با نگاهی متفاوت از کنسرت‌های پیشین، قطعاتی خاص را برای مخاطبان انتخاب کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیت‌ها به آدرس www.tiwal.com مراجعه کنند.