به گزارش هنرآنلاین، وحید تاج خواننده موسیقی اصیل ایرانی سوم اسفند آموزشگاه موسیقی "تاج" را با حضور اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی در کرج افتتاح کرد.

این خواننده موسیقی ایرانی که فارغ‌التحصیل لیسانس موسیقی و فوق‌لیسانس آهنگسازی از دانشگاه سوره تهران و آواز را در محضر اساتیدی همچون استاد محمدرضا شجریان فراگرفته و سالیان زیادی را به تربیت هنردوستان و هنرجویان پرداخته، به دلیل دغدغه‌هایش درزمینهٔ آموزشی و ارائه صحیح موارد آموزشی اقدام به تأسیس آموزشگاه موسیقی کرده است و امید دارد با افتتاح این آموزشگاه، اتفاق‌های خوب در عرصه موسیقی ایرانی رخ دهد و بتواند با حضور و کمک اساتید، هنرمندان توانایی را به این عرصه موسیقی معرفی کند.

محمد معینی مدیر برنامه این خواننده ضمن اعلام این خبر گفت: آموزشگاه موسیقی تاج به مدیریت وحید تاج عصر جمعه، با حضور تعداد زیادی از هنرمندان، اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی افتتاح شد و استقبال بسیار خوب و کم‌نظیری از این مراسم دور از انتظار ما بود و شرمنده لطف و محبت تمامی دوستانی که تشریف آوردند شدیم و خود آقای تاج نیز به این مسئله اذعان داشتند.

معینی درباره بخش آموزشی این آموزشگاه توضیح داد: آموزشگاه موسیقی تاج، در تمامی رشته‌های آواز، سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک؛ هنرجو می‌پذیرد و وحید تاج در کنار مدیریت آموزشگاه به تدریس آواز می‌پردازد. همچنین علیرضا تاج پدر ایشان و از هنرمندان ردیف دان و آوازخوان نیز از اساتید این آموزشگاه هستند.

کاوه آقازاده سنتور، امیر یاراحمدی نی، فرهاد مشتاق سه‌تار، امین دماغ گل سه‌تار، پویا جوانمیری ویولن ایرانی و کلاسیک، سروش عازمی خواه پیانو و ویولن، صابر سوری و سعید سیدنیا عود، راحله فیروزی چنگ، مهناز اطهری نژاد دف و تمبک، نیما حدادی و نسرین سلیمانی دف، وحید سلیمان نژاد کمانچه به‌عنوان اساتید حضور خواهند داشت و وحید تاج در بخش تدریس آواز در کنار دیگر اساتید آموزشگاه حضور دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور و ثبت‌نام در رده‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02634411866 تماس بگیرند.

صابر سوری، سعید خلج، علی صدیقی راد، سعید صفری، فرهاد مشتاق (مسئول واحد موسیقی ارشاد استان البرز)، امین دماغ گل، امیر یاراحمدی و دیگر اساتید و علاقه‌مندان به موسیقی از شهرهایی چون تهران، اهواز، شمال و ... در این مراسم حضور داشتند.