سرویس موسیقی هنرآنلاین: روز چهارشنبه اول اسفندماه مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم "نوشه" از گروه نوشه با صدای احسان کرمی در پالادیوم برگزار شد.

نیوشا بریمانی سرپرست گروه نوشه و نوازنده کمانچه درباره این آلبوم توضیح داد: "نوشه" با صدای احسان کرمی و شامل هشت قطعه در ژانر پاپ است.

او ادامه داد:  آهنگسازی آلبوم توسط اشکان خشایی انجام گرفته و  تنظیم‌ آن‌را نیز امیرمیلاد نیکزاد انجام داده است، ضمن آنکه ترانه‌های آلبوم هم سروده ماجد مدانلو، آتوسا کلانتری و آرزو مرجانی است. همچنین یک قطعه این آلبوم تنظیم ارکستر زهی شده است که نوازندگی آن‌را هم پیام طونی انجام داده است.

بریمانی اضافه کرد: خود من شش قطعه این آلبوم را سولیست و نوازنده بخش کمانچه بودم. همان‌طور که گفتم فضای آلبوم پاپ است اما من دوست داشتم کمی به فضای سنتی نزدیک شده و شکل تلفیق پیدا کند، مانند آلبوم قبلی گروه که فضای خاصی داشت و بیشتر به مذاق موزیسین‌ها خوش آمده  و به شدت با سلیقه من هم‌خوانی داشت اما نمی شود روی سلیقه شخصی تک روی کرد و سلیقه مردم و مخاطبان ارجح است.

او تاکید کرد: خوشبختانه این آلبوم شباهتی به کارهای پاپ امروزی ندارد و قابل دفاع است، البته منظور من تمامی آثار پاپ نبوده و اشارهام به برخی از این آثار است.

این نوازنده همچنین گفت: کنسرت ما اندکی بعد از رونمایی و جشن امضای آلبوم برگزار می‌شود. ما روز جمعه 10 اسفندماه در تالار وحدت روی صحنه می رویم و در این کنسرت قطعات آلبوم جدید را با 65 نوازنده دف به رهبری عسل ملک زاده که همگی خانم هستند را روی سن اجرا خواهیم کرد.

این هنرمند ادامه داد: علاوه بر این کلی سوپرایز داریم که ترجیح میدهم درباره آن تا روز کنسرت صحبت نکنم. یک قطعه بی کلام از آلبوم اول داریم و دو قطعه هم با کلام با صدای حمید رهنورد در مقام خواننده مهمان خواهیم داشت، همچنین پرهام علیزاده بهعنوان خواننده پارت انگلیسی کار در شش قطعه با ما همکاری دارد.

سرپرست گروه نوشه در پایان به اعضای ارکستر ارشاره کرد و گفت: مینو قاسم‌پور با ساز قانون در دو قطعه، خانم نیلوفر ابراهیمی با ساز فلوت در سه قطعه و خانم عسل ملک‌زاده هم علاوه بر رهبری گروه نوازنده‌های مهمان، سولیست یک قطعه است و این عزیزان سایر نوازندگان مهمان کنسرت ما خواهند بود. ارکستر اصلی ما پاپ است و خودم سرپرست و نوازنده کمانچه هستم. در سایر سازها افتخار همکاری با حسین شریفی را دارم. تنظیم‌کننده، نوازنده پیانو و رهبر ارکستر امیر شهابی است. بهزاد اشعاری، فرید الهی، طاها مظاهری، فربد فتحی و گروه کر به سرپرستی صابر جعفری نوازندگان ارکستر هستند.