به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،  مهدی یکتا که به مدت هشت سال به‌عنوان دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و نماینده بخش خصوصی در برخی کمیته‌ها و کمسیون‌های این اتحادیه مشغول به فعالیت بوده است، مدیریت شرکت نساجی زرباف امین را بر عهده دارد و مسئول بخش صنعت هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر است.

یکتا با اعلام خبر فعال‌سازی هایپر مارکت پارچه ایرانی در کشور گفت: راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه ایرانی به قیمت تولید کارخانه حرکتی برای توسعه توان صنعت نساجی کشوراست و قصد داریم در این زمینه هایپرمارکت پارچه ایرانی راه اندازی کنیم و مهمترین هدف بخش صنعت تامین پارچه برای خیاطان، طراحان داخلی به قیمت بسیار پایین و قیمت کارخانه است.

وی اظهار داشت: راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه های تولید داخل، حرکتی برای توسعه توان نساجی کشور است این موضوع در بخش صنعت اتفاق جدیدی خواهد بود‌.

یکتا تصریح کرد: برنامه های بخش صنعت ویژه برای طراحان و خیاطان در هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر دو قسمت است یکی راه اندازی پلت فرم های فروش پارچه به قیمت درب کارخانه و دوم سه نشست تخصصی بسیار مهم در بخش صنعت است.