به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، انتشارات بین‌المللی حافظ با هدف اطلاع‌رسانی به جامعه هنرمند طراح و دانشجویان رشته‌های مختلف هنری و مد و لباس در هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر حضور دارد.

از ۱۰۰ عنوان کتاب، ۱۴ عنوان با محوریت خلاقیت طراحی و نقاشب در حوزه مد و لباس، ۲۷ عنوان کتاب‌های تازه انتشار یافته در حوزه طراحی لباس و ژورنال‌های شش دوره برگزاری جشنواره مد و لباس فجر، ۱۵ عنوان کتاب کارهای هنری از جمله کار با چرم، پته دوزی، کچه دوزی، کیف و کفش، زیورآلات، ژورنال‌های چاپ شده انواع مدل‌های مختلف چادر، مانتو، ژورنال‌های شیما به همراه الگو، آموزش گلهای پارچه‌ای است.

انتشارات حافظ از زمان شروع همکاری‌اش با کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکنون ٢٧ جلد ژورنال شیما که حاصل شش دوره جشنواره مد و لباس است به چاپ رسانیده و امسال نیز ژورنال برگزیدگان بخش‌های مختلف هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر نیز به چاپ خواهد رسید.

٤٤ عنوان کتاب نیز در زمینه سبک زندگی، هنرها، صنایع دستی ایرانی اسلامی، خودآموزهای خیاطی، بافتنی، قلاب بافی، عروسک سازی، تکه دوزی و هنرهای سنتی مانند سرمه دوزی، ملیله و منجوق و گلابتون دوزی، آشپزی، سبزی آرایی و سفره آرایی در هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.

هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از ۲۶ بهمن تا ۲ اسفنده ماه با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.