سرویس موسیقی هنرآنلاین: روز پنجم از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ با اجرای گروه پاپ ماکان بند در برج میلاد همراه بود.

اولین قطعه اجرایی این کنسرت "دورهمی" نام داشت که یکی از پرطرفدارترین آهنگ های این گروه محسوب می شود و بعد از اجرای این قطعه خوش آمدگویی دو خواننده با طرفدارانشان آغاز شد.

سپس ریمیکسی از قطعات "خیالت تخت"، "پیشم بخند"، "دلگیری"، "هر بار این درو" و "دو دقیقه بودی" برای هواداران پخش شد و این اتفاق در نوع خودش جالب توجه بود و شور و شوق فراوانی را به این کنسرت داد.

بعد از اتمام این قطعه،  بلافاصله قطعه "یه عصر خوب" اجرا شد و پس از اجرای این دو قطعه، رهام هادیان در صحبت‌هایی کوتاه گفت: خیلی خوشحال هستم که در شهر تهران به روی صحنه رفتیم و امیدوارم که یک شب بی نظیر و خاطره انگیز را در کنار هم رقم بزنیم.

در ادامه این کنسرت  قطعات "دلگیری" و "برو دارمت" اجرا شد.

با شروع پارت دوم این کنسرت، قطعه پرطرفدار "هر بار این درو" اجرا شد و پس از آن، ریمیکس شاد و ریتمیک این قطعه نیز برای هواداران به اجرا درآمد.

گروه ماکان در ادامه این کنسرت قطعات "ای داد"، "دیوونه من"، "پیشم بخند"، "دو دقیقه بودی" و "یه لحظه نگام کن" را اجرا کردند و شبی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم زدند.

"دورهمی"، "شبگردی"، "امشب"، "برداشت رفت"، "مگه داریم"، "درد دل"، "غلاف"، "این دل رفت"، "پای ثابتم"، "شب‌های دیوونگی"، "بوی بارون"، "چقدر زود" و "کجایی" از قطعاتی است که ابراهیم زاده در این کنسرت اجرا خواهد کرد.

رضا لمعانی نوازنده گیتار، کارن زیاری کیبورد، سیاوش کریمی‌نژاد درامز، مجید ترکاشوند ساکسوفون و فارق آزادیان تار، آرمان تیرماهی گیتار بیس، حسام متولی پرکاشن، امید مولودی گیتار الکتریک و فرشید حکیمی کیبورد از جمله اعضای ارکستر این خواننده هستند.