به گزارش هنرآنلاین، کنسرت "تنیده در صدا" اجرای موسیقی رضا علی‌آبادی (تنبور)، هومن شیرعلی (عود)، امین هنرجو (سازهای کوبه‌ای)، و آیدا محمدی (سماع) جمعه سوم اسفند ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می‌شود.

رضا علی‌آبادی نوازنده تنبور در مورد این اجرا توضیح داد: مسلماً در طی این سال‌ها بدون هیچ‌گونه حمایتی برگزاری موسیقی بی‌کلام کار بسیار دشواری بوده، آن هم با تنبور، اما به هر روی، این مهم را توانستم به ثمر برسانم و تا این لحظه پیش بروم.

وی در ادامه گفت: کنسرت تنیده در صدا با همکاری هومن شیرعلی، نوازنده عود در ابتدای امسال شکل گرفت که در واقع این دومین کنسرت در سال جاری است و نیز آلبومی تحت همین نام به ضبط رسیده و در اسفند ماه منتشر می‌گردد. در این کنسرت امین هنرجو به‌عنوان نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای ما را همراهی می‌کند.

او در مورد دیگر جزییات برنامه افزود: آیدا محمدی، سرپرست گروه حرکت واله، به‌عنوان بازیگر بخش نمایشی، در بخش دوم با ترکیبی نو و متفاوت در این اجرا در کنار ما خواهند بود. بخش اول به آهنگسازی هومن شیرعلی و بخش دوم به آهنگسازی بنده شکل گرفته است.

او در پایان گفت: امید هست که موسیقی بی‌کلام روزی مخاطبش بیش از این باشد، و قدم‌های هرچند کوچک ما در نقطه‌ای به ثمر بنشیند.