به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، امیرحسین مهدی‌زاده، طراح لباس و داور هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در گفتگو با روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره داوری آثار این دوره از جشنواره گفت:  داوری‌ امسال با داوران جدیدی نسبت به سال گذشته آغاز شد در بخش داوری از اعضای بخش تولید و طراحان دعوت کردیم که امسال در بخش داوری حضور داشته باشند و ما را همراهی کنند.

وی افزود: داوری‌ها با بارم‌بندی جدیدی همراه بود و آثار نسبت به سال‌ گذشته هم ازلحاظ کمی افزایش داشته و هم ازلحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

مهدی‌زاده در خصوص اضافه کردن بخش جدیدی به هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خاطرنشان کرد: امسال بخش تازه‌ای تحت عنوان بخش مجموعه‌سازی به جشنواره اضافه‌شده است که طراحان می‌توانستند با سه الی پنج اثر در قالب مجموعه در این بخش حضورداشته باشند. بعد از جلسات متعددی که با طراحان داشتیم و درباره اهمیت این بخش صحبت کردیم قرار شد این بخش به جشنواره اضافه شود و عملکرد خودش را داشته باشد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار خوشا مکران و نقش بی‌مثالش ٢٦بهمن تا ٢ اسفند ٩٧ از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.