سرویس استان های هنرآنلاین: مهدی رنجبر در نشستی خبری که با حضور هدایت رضایی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد، گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار شد، میزبان جشنواره موسیقی فجر خواهیم بود زیرا موسیقی در کنار تئاتر و سینما در سبد فرهنگی مردم ایران قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد حوزه تئاتر و موسیقی در فارس به درآمدزایی و خودکفایی رسیده است، افزود: جشنواره موسیقی فجر از جمله مطالبات مردم استان است که تلاش می کنیم در سطحی فاخر با حمایت از گروه های بومی و محلی به همراه گروه های سرشناس کشور برگزار شود.

رنجبر از حضور ۲۷ گروه موسیقی در پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس خبر داد و افزود: در پی برگزاری دهمین دوره گروه نوازی استان فارس، این دومین رویداد بزرگ موسیقی است که در فارس برگزار می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: با توجه به گران بودن بلیط ها برای استفاده عموم از جشنواره موسیقی راهکارهایی پیش بینی شده که از جمله آن به تخفیف ۳۰ درصدی برای دانشجویان و هنرجویان موسیقی می توان اشاره کرد.

وی در عین حال از برگزاری جشنواره تجسمی و مد ‌لباس فجر از ۳۰ بهمن خبر داد و در خصوص ورود عکاسان و خبرنگاران به سالن های برگزاری جشنواره موسیقی فجر هم بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم راهکاری فراهم کنیم تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: در پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس ۲۷ گروه حضور دارند و سعی ما بر لزوم توجه به گروه های بومی است تا در کنار بزرگان قد علم کنند.

علاقمندان به جشنواره موسیقی فجر استان فارس برای خرید بلیط به سایت farhang.tic  مراجعه کنند و بلیط گروه های مورد علاقه خود را تهیه کنند.