سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرش و مسیح شب گذشته جمعه 26 بهمن ماه در سئانس ابتدایی و امیر عباس گلاب در سئانس دوم در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفتند.

بلیت‌های این کنسرت نیز همچون سایر اجرای این خوانندگان محبوب، در مدت زمان کوتاهی به فروش رفت و سالن میلاد شب شلوغی در سئانس ابتدایی پشت سر گذاشت.

آرش و مسیح در میان فریادها و تشویق‌های بی امان هوادارنشان روی صحنه حاضر شدند. قطعاتی همچون "گلی"، "تو که نیستی پیشم"، "خالی بود دستم"، "ماه عسل" و.‌.. در این کنسرت اجرا شد.

آخرین قطعه اجرایی این کنسرت "دریا" بود که چندی پیش در فضای مجازی به‌صورت سینگل منتشر شده بود، این قطعه در میان حضار داخل سالن مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفت.

اشکان آبرون رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، سید میلاد عالمی نوازنده ویولن، دارا دارایی و احسان امیدی نوازنده گیتار باس، محمد علی نصری نوازنده گیتار الکتریک، آرش پژند مقدم و مهران غلامی نوازنده درام اعضای ارکستر این دو خواننده را تشکیل می‌دادند.

"دیدار آخر" امیر عباس گلاب در شب بارانی تهران

آغاز این کنسرت به دلیل بارش باران و ترافیک موجود با تاخیرهمراه شده بود و سالن تا دقایق ابتدایی خالی بود.

اولین قطعه "ازدواج" نام داشت که در میان هواداران این خواننده طرفدار زیادی داشته و همه منتظر آغاز این قطعه بودند تا انرژیی سالن را با تشویق های خود پیش ببرند.

گلاب در این اجرای خود با ارکستری تقریباً متفاوت و همچنین قطعاتی که تا حدودی دستخوش تغییر شده بودند به استقبال مخاطبانش رفت.

گلاب برای این برنامه علاوه بر قطعات محبوب خود قطعه "دعوا" را هم آماده کرده بود، اثری که چندی پیش منتشر شد و فضای متفاوت آن باعث استقبال طیفی از طرفداران این خواننده و باعث نقد طیف دیگری شد که از او درخواست قطعات آرام و عاشقانه دارند. همین موضوع باعث شد که گلاب در این کنسرت هم روی صحنه اعلام کند که می‌تواند قطعات آرام و غم‌انگیز فقط تولید کند اما برای سلیقه‌های مختلف نسبت به اجرای آثار گوناگونی اقدام می‌کند.

"ازدواج"، "تو از کجا پیدات شد"، "هوس کردم"، "زیبای بی احساس"، "ستایش 1"، "ستایش 2"، "فقط برو"، "بانو جان"، "بخشش"، "بریم دریا"، "قله"، "دیدار آخر"، "دو راهی"، "تنهایی"، "دیوونه"، "ساده ست"، "صدای بارون"، "گونه"، "بازم رفت"، "مثه فرشته‌ها"، "دعوا"، "کودکانه" و "شاه قلبم" قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

عرفان پاشاه نوازنده ویولن، آرین قیطاسی نوازنده ابوا و ساکسیفون، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل، فرزاد رضایی نوازنده گیتار، علی آقایی نوازنده گیتار بیس، پیمان جوینده پور نوازنده گیتار و پیانو، مهیار رضوان رهبر گروه و نوازنده گیتار الکتریک، علی دینه کبودی نوازنده کیبورد و پیانو، محمد رضا تاجبخش نوازنده پیانو، سهراب رمضان زاده نوازنده درامز، عرفان قوی قلب نوازنده پرکاشن، مجتبی دارات نوازنده گیتار کلاسیک نوازندگان این خواننده هستند.