به گزارش هنرآنلاین، نخستین جلسه نشست هم اندیشی دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش توسط دانشگاه علمی کاربردی استان تهران غرب با حضور دکتر فرهمند راد دبیر اجرایی و رییس واحد استانی تهران غرب این جشنواره به همراهی جمعی از روسای مراکز این واحد استانی و تیم اجرایی این جشنواره در سالن جلسات مجتمع بازار بزرگ ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرهمند راد، رئیس استانی تهران غرب با اشاره به همکاری‌های دانشگاه در برگزاری هرچه بهتر این رویداد گفت: جشنواره درون دانشگاهی رویش برای آمادگی جهت شرکت در جشنواره ملی رویش به همت کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در روزهای ١٢ تا ١٤ اسفند ماه ١٣٩٧ درمحل سالن نمایشگاهی بازار بزرگ ایران برگزار خواهد شد.

در این جشنواره، کانون‌های مذکور با برپایی غرفه‌های مرتبط ، دستاوردهای یک سال گذشته و نیز ابداعات و نوآوری‌های جدید خود را در حوزه‌هایی چون معماری و سازه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

لازم به یادآوری است، دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.