سرویس موسیقی هنرآنلاین: آیین تولد هنرمندان پیشکسوت در  بهمن‌ماه  همزمان با حضور علی اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: ضمن تبریک برای متولدین بهمن‌ماه باید بگویم که این موسسه هم دستاورد انقلاب است و از این بابت بسیار خوشحالم، متاسفانه امروزه دشمن با ابزار مختلف سعی بر این دارد که تبلیغات منفی علیه انقلاب داشته باشد و این وظیفه شما هنرمندان است که مانع این کار شوید.

او ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند دستاور‌های این نظام را نادیده بگیرد و نشان دهد که هیچ اتفاق خاصی در کشور رخ نداده است و این ظلم است. ما مسائل و مشکلات اقتصادی زیادی داریم؛ باید دولت‌مردان حرکت‌های خوبی داشته باشند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند. اگر مروری بر دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم، می‌بینیم که در همه حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. شما هنرمندان در این حوزه الگو هستید و حرف شما برای مردم سند است. در زمانی که در بستر فضای مجازی تبلیغات منفی نسبت به کشور انجام می‌شود، شایسته است شما تبلیغ کننده تبلیغات منفی نباشید.

او در این مراسم از افتتاح دو استادیوم موسیقی و سینما موسسه هنرمندان پیشکسوت در هفته آینده خبر داد.

علی اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم ضمن تبریک به متولدین این ماه گفت: شما هنرمندان آثار ماندگاری در تمامی ژانرهای هنری خلق کرده‌اید که از شما به یادگار مانده و آیندگان از آن بهره‌مند خواهند شد از طرفی هم جایگاه ویژه‌ای در پیش مردم دارید، ما نیز در مقام خود تا جایی که توان داشته باشیم برای شما کار خواهیم کرد.

او ادامه داد: در تمام این مدت پنج ساله وزارت ارشاد تمام تلاش خود را برای خدمت به هنرمندان به کار گرفته و همچنین دو معاونت توسعه مدیریت و منابع و معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها پر رنگ‌تر حامی موسسه هنرمندان پیشکسوت هستند.

در ادامه این مراسم تجلیل از هنرمندان متولد ماه بهمن آغاز شد.

اکبر زنجانپور، بهزاد فراهانی، حسینعلی پرستار، بهمن کریمیان، نظام الدین کیایی ، محمدحسین عطارچیان، اکرم نویدی، سید ناصر آقایی، سوسن اصلانی، محمد فیروزی، محمد سلحشور، حسن ریاحی، صدیقه کیانفر، رضا بنفشه خواه، مجید مظفری، عباس مستوفی، محمد شیری، محمدعلی ساربان، فهیمه رحیم‌نیا، مجید مظفری، قباد شیوا، غلامرضا سپهری، مهین نویدی یکتا، لئون کهن، قربانعلی اجلی، ملیح ناصری، بهمن عبدی و...  هنرمندان یودند که مراسم تولد آنها برگزار شد.