به گزارش هنرآنلاین، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب؛ مجموعه برج آزادی با همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی، معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران و گروه نقاشان پشت شیشه ایران اقدام به برگزاری این ویژه برنامه کرده است.

نعمت‌اله پایان رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی با اعلام این خبر افزود: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، عکس و صنایع، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اجرای نمایش رادیویی و پخش و نقد فیلم برنامه‌هایی هستند که از 11 تا 19 بهمن تدارک دیده شده‌اند.

پایان ادامه داد: تمامی این برنامه‌ها با نگاهی به چهل سال گذشته انقلاب اسلامی ایران و دست آوردهای آن برگزار می‌‌شوند. همچنین توجه به هنرمندان جوان و دانشجو و ایجاد فضایی برای ارائه هنر آنها از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است چرا که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره بر توجه به جوانان تاکید بسیاری داشته و دارند.

جشنواره فرهنگی هنری "چهل بهار آزادی" از 11 تا 19 بهمن در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۷ در آن شرکت کنند.

همچنین جدول برنامه‌های این جشنواره از طریق سایت و اینستاگرام مجموعه برج آزادی در دسترس است.

jadval-40bahar-resize