به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب بوشهر 10 تا 15 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر برگزار می‌شود.

323 ناشر از سراسر کشور 58 هزار و 695 عنوان کتاب را در 166 غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند و براساس هماهنگی‌های به عمل آمده 5 کتاب‌فروشی منتخب بوشهر نیز با ستاد برگزاری نمایشگاه همکاری دارند.

مبلغ 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال یارانه خرید کتاب به این نمایشگاه اختصاص یافته است که با تخفیف 20درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. تعداد 43 ناشر و نمایندگی نشر از استان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

برای این نمایشگاه برنامه‌هایی از قبیل رونمایی از تازه‌های نشر استان، برگزاری نشست تخصصی آشنایی با حقوق شهروندی، اجرای موسیقی محلی، شاهنامه‌خوانی توسط کودکان، کارگاه ایده‌پردازی و کارآفرینی کسب و کار روزنامه‌نگاران با حضور فعالان رسانه‌ای استان، کارگاه آموزشی طراحی لباس در دنیای هنر، نشست تخصصی خلاقیت و خلق ایده، شب شعر با حضور شاعران برتر استان، نقد و بررسی و تقدیر از 4 عنوان کتاب برگزیده استان، کارگاه آموزشی عکاسی، نشست تخصصی ارتقا سواد رسانه‌ای با محوریت خانواده، قصه‌گویی برای کودکان، نشست تخصصی با موضوع اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن، کارگاه آموزشی ترویج کتاب و کتاب‌خوانی ویژه کودکان و نوجوانان، نقالی و پرده‌خوانی به همراه اجرای موسیقی محلی، نشست بررسی علل و عوامل طلاق و راه‌های پیشگیری، جشن امضا و رونمایی از کتاب‌های نویسندگان استان و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که در مدت برگزاری نمایشگاه در بخش جنبی برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب بوشهر 10 تا 15 بهمن از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.