به گزارش هنرآنلاین، نمایش "٣٠ دى ٩٥" به تهیه‌کنندگى امید معلم و کارگردانى احسان حاجى‌پور به روى صحنه خواهد رفت.

سام درخشانى که تا امروز در پروژه‌هاى بسیارى در سینما و تلویزیون حضور داشته است، براى اولین بار با نمایش "٣٠ دى ٩٥" بازیگرى بر صحنه‌ تئاتر را تجربه خواهد کرد.

این نمایش همچنین اولین تجربه‌ امید معلم، مدیر مسئول مجله‌ى دنیاى تصویر، در مقام تهیه‌کننده است. احسان حاجى پور نیز که پیشتر نمایش‌هاى بسیارى از جمله معاشر، گزارش یک مهمانی، متل نامه و دیوان تئاترال را اجرا کرده بود این بار نیز نمایش واقع گرایانه‌ دیگرى را با عنوان "٣٠‌دى ٩٥" به روى صحنه خواهد برد.

علاوه بر سام درخشانى، متین ستوده، سمیرا حسن پور، جوانه دلشاد و محمدرضا سامیان بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان نمایش "٣٠ دى ٩٥" آمده است: روز خوبی برای جمع کردن وسایلت نیست... تو بمونی باهم درستش می کنیم. راستی پلاسکو هم آتیش گرفته...

 

"شهر تنهایی من" ویژه هنرمندان روی صحنه می‌رود

نمایش "شهر تنهایی من" به کارگردانی حسن عسگری روز سه شنبه 9 بهمن ماه 97 میزبان هنرمندان، اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران خواهد بود.

این نمایش به نویسندگی نوشین تبریزی اقتباسی است  از نمایشنامه "خانه عروسک" از آثار برجسته هنریک ایبسن، داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در مرحله‌ای از زندگی گرفتار پنهان کاری‌ها و دروغ‌های گذشته خود شده‌اند و با دخالت افرادی، چالش‌هایی جدید زندگی آنان را دچار بحران کرده که ... 

بازیگران این نمایش محسن علی‌محمدی، نجمه صفایی، مینو ملکی و حسن عسگری هستند.

عوامل گروه عبارتند از: طراح پوستر بروشور: محمد وفایی، طراح صحنه و تیزر: حسن عسگری، طراح لباس: نگین احسانی، دستیار کارگردان: حمیدرضا ژاله، مدیر صحنه: رضا جلالوند، ساخت تیزر: مرتضی برزگرزادگان و اریک قاراسمیان، عکاسان: فرتاش شیرازی و وحید بامداد.

نمایش فوق‌الذکر که اجراهای خود را رسما از اول بهمن آغاز کرده است تا 20 بهمن ماه هر روز راس ساعت 20:15 در "خانه نمایش" روی صحنه خواهد رفت. خانه نمایش به نشانی تهران، میدان فردوسی، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه محمد آقا، پلاک ۳۴.