به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدیقه پاک‌بین به سمت دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منصوب شد.

در حکم صادرشده از سوی سید محمد مجتبی حسینی آمده است:

بنا به پیشنهاد دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس و رئیس هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس ایرانی اسلامی و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به‌موجب این حکم به‌عنوان "دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر" منصوب می‌شوید.

با عنایت به‌ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود مرتبط و اهمیت به‌کارگیری توان هنرمندان طراح کارشناسان، متخصصان، انجمن‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات و تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف و به‌ویژه آمیختن هنر ارزشمند طراحی لباس و اندیشه‌های دینی و ایجاد زمینه مناسب برای طراحی و تولید آثار منطبق با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی و دینی از طریق برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، لازم است اقدام مقتضی از طریق برپایی نشست‌ها، جمع‌آوری سوابق و اطلاعات، اخذ نظرات، انطباق با مقررات و ضوابط و برنامه‌ریزی اجرایی امور معمول داشته و نتایج را به‌طور مستمر ارائه فرمایید.

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار "خوشا مکران و نقش بی‌مثالش" ٢٦بهمن تا 2 اسفند 97 از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی "بوستان گفتگو" برگزار می‌شود.