به گزارش هنرآنلاین، حسن معجونی قصد دارد نمایش "شهر ما" را به عنوان جدیدترین اثر گروه تئاتر "لیو" در اسفندماه سال جاری به صحنه ببرد.

نمایش "شهر کوچک ما" نوشته تورنتون وایلدر که توسط زهرا طولابی ترجمه شده است، با دراماتورژی مهدی چاکری و با عنوان "شهر ما" به عنوان جدیدترین فعالیت گروه تئاتر "لیو" اجرا خواهد شد.

حسن معجونی کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر "لیو" قصد دارد این اثر نمایشی را که مضمونی اجتماعی دارد، اسفندماه سال جاری به صحنه ببرد.

 

برگزاری یک نشست تخصصی و رونمایی از کتاب در تئاتر مولوی

مرکز تئاتر مولوی، با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی هنر،  نشستی را با محوریت مدیریت فرهنگی برگزار  و از کتاب مدیریت تئاتر می‌کند. 

این مرکز در طی همکاری با اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی هنر نشستی را با محوریت مدیریت فرهنگی و با حضور چهره‌هایی همچون دکتر علی منتظری، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، شهرام زرگر و دکتر مهرداد رایانی مخصوص تحت عنوان "پاراگراف" در روز شنبه 13 بهمن، در ساعت 17 برگزار خواهد کرد.

گفتنی‌ست در این نشست از کتاب "مدیریت تئاتر" نوشته دیوید ام کنته و استفن لنگلی و با ترجمه دکتر مجید سرسنگی دانشیار گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران، رونمایی می‌شود.

کتاب مدیریت تئاتر که به طور جامع به شیوه‌های مختلف تولید و مدیریت تئاتر می‌پردازد که به تازگی توسط نشر شهر منتشر شده است. 

از علاقمندان برای شرکت در این نشست، دعوت به عمل می‌آید، در روز شنبه 13 بهمن ماه در ساعت 17 به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

آشا محرابی در رادیو نمایش " سوگند " یاد کرد

هشتم بهمن ماه، سریال رادیویی "سوگند" به نویسندگی آشا محرابی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: منصور برای نجات برادرش در آتش سوزی جانش را از دست می‌دهد. برادرش مرتضی به او قول می‌دهد که مراقب همسر و فرزندش شبنم باشد. سال‌ها می‌گذرد و...

در این سریال رادیویی هنرمندانی چون فریبا متخصص، احمد گنجی، شیوا رفیعیان، محمد رضا علی، نازنین مهیمنی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو  به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش به  کارگردانی مجید حمزه، گویندگی فریبا طاهری، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی فر دوشنبه  ساعت 18:00  به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.