سرویس سینمایی هنرآنلاین: الهه افشاری فارغ‌التحصیل رشته نمایش است و تاکنون در تئاترهایی چون "محفل بی‌عاری"، "ابلوموف"، "چسب‌هایش"، "مراسم قطع دست در اسپوکن"، "رومئو و ژولیت" و... به روی صحنه رفته و فیلم سینمایی "گلدن تایم" محصول هنر و تجربه نیز از آخرین فعالیت‌های سینمایی اوست.

به گفته افشاری فیلم "فریدِ؟ میگه ساعت هشت" حال و هوایی اجتماعی و جوانانه دارد و قصه آن، روایت و برشی از دو شب زندگی پنج جوان است که بر اساس تصمیم‌ها و انتخاب‌های غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می‎زنند. افشاری در این فیلم نقش دختری به نام هاینه را ایفاء می‌کند که یک شبه همه باورهایش به هم می‌ریزد.

افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره نقش خود گفت: من در "فریدِ؟ میگه ساعت هشت" نقش هانیه را ایفا می‌کنم. این فیلم کاراکترهای ویژه و خاصی دارد که می‌توان نمونه بیرونی قابل رویت برای تمام آن‌ها پیدا کرد. این کاراکترها با همراهی یکدیگر به‌واسطه حوادث غیرقابل‌باور داستان را پیش می‌برند و کارگردان با هوشمندی آن‌ها را کنار هم چیده است.

او در تکمیل این مطلب اظهار کرد: هانیه دختری است که زندگی را ساده می‌بیند و در لحظه زندگی می‌کند. او می‌خواهد با دیگران متفاوت باشد. به همین دلیل متفاوت لباس می‌پوشد. این شخصیت در عین سادگی، پیچیدگی خاصی دارد و پیچیده‌ترین کاراکتر ساده‌ای بوده که من آن را ایفا کردم. ساختار شگفت‌انگیز فرم فیلم به سبک و سیاق جذابی، تکمیل‌کننده فیلمنامه است و به نظرم این فیلم را می‌توان جزو سینمای نوگرای درستی دانست که در آن از اتفاق‌های باسمه‌ای خبری نیست.

آذرخش فراهانی، روشنک گرامی، سام حسامی، الهه افشاری، آزاده سدیری، آرش رمضانی و شقایق فراهانی در "فریدِ؟ میگه ساعت هشت" ایفای نقش می‌کنند. این فیلم با حضور عباس رافعی در مقام مشاور پروژه و مجری طرحی امیر پرهیزکار با سرمایه‌‎گذاری کامل بخش خصوصی تولید می‌شود. حسین دالمن، مالک سراج، آرش رمضانی، فرید رحیمی زاده، سحر سجادی، کیانوش ثابتان، ماهور صفری و... دیگر بازیگران فیلم هستند.