به گزارش هنرآنلاین، چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می‌شود. علاوه بر این، نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران، تابلوهای ایستگاه‌های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

نشست با کارگردانان سینما، نشست‌های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ‌هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت 7 روز با شعار  "آب برای همه" برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفندماه97 برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ بر پایه تقویم جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه‌شنبه۳۰ بهمن ماه اعلام شده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در تاریخ 13 اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

هنرمندان برای اطلاع از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی (www.water.salon.photo) مراجعه نمایند. همچنین جهت هر گونه سؤال و مشکل احتمالی می‌توانند با ایمیل دبیرخانه به نشانی support@water.salon.photo در ارتباط باشند.