سرویس معماری هنرآنلاین: با حمایت کانون معماران معاصر و آرکی (کید) و  با همکاری " ایده ابوطالبی" کارگاه‌های معماری و بدن برگزار می‌شود.

در تعریف این کارگاه آمده است: بدن ما در دیالوگ مستقیمی با فضای اطرافش است. به عبارتی بدن و حرکات ما به صورت تنگاتنگ با فضا در ارتباط بوده و با معماری در تعامل مستقیم قرار دارد.

در این دوره کودکان در یک مسیر هدفمند در قالب تمرین‌هایی حرکتی به کشف فرم و تعادل در بدنشان به صورت فردی و گروهی پرداخته و سپس طی مراحلی، با آنالیز فرم‌های مختلف  آشنا شده، و الگوهای رشد هر فرم  را یافته و نهایتاً به کشف سازه‌های معمارانه دست پیدا می‌کنند.

این ورکشاپ محصول همکاری دو دیسیپلین معماری و طراحی حرکت با تأکید بر روی " Contact  improvisation" است.

در این کارگاه پانته‌آ اسلامی و  هومن طالبی به عنوان مدیران دوره؛ پانته‌آ اسلامی به عنوان مدرس معماری و ایده ابوطالبی به عنوان مشاور و مدرس و طراح حرکات حضور دارند.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با شماره‌های ٤٤٣٨٠٢٢٦-٤٤٣٨٠٢٢٤ تماس داشته و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از محتوای آموزشی با شماره ٠٩١٢٣٣٨٧٢١٠ تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، کارگاه معماری و بدن مختص کودکان 7 سال به بالا بوده و جمعه ٥ و ١٢ بهمن‌ماه ١٣٩٧ از ساعت ١٠ الی ١٣ در خیابان جردن ، بلوار آرش، پلاک ٩، ساختمان میکا، واحد (اینجوی لایف) برگزار می‌شود.