سرویس سینمایی هنرآنلاین: ابوالحسن داوودی از جمله کارگردانانی است که در طی سال‌های متمادی و در دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. او در سال 93 با فیلم "رخ دیوانه" برنده نخستین سیمرغ جشنواره سی و سوم فیلم فجر به انتخاب مردم شد و تاکنون سه دوره نیز نامزد بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر بوده است. داوودی امسال فیلم "هزارپا" را روی پرده سینماها داشت که لقب پر مخاطب‌ترین فیلم سینمای ایران  را از آن خود کرد.

او درباره جشنواره فیلم فجر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به سادگی نمی‌توان گفت که جشنواره فجر چه رویکردی داشته است و چکار باید کرد که حالا بگوئیم این جشنواره جایگاه خود را در این میان حفظ کرده است یا خیر؟ اتفاقی که در جشنواره فیلم فجر رخ داده این است که در هر دوره‌ای این رویداد از ظن خود یار عرصه سینما شده است. به همین دلیل است که جشنواره فیلم فجر در دوره‌های مختلف هم بسیار پر فایده بوده است و هم بسیار پرضرر.

کارگردان "تقاطع" ادامه داد: این‌گونه است که به طور واضح و مشخص نمی‌توان گفت که آیا جشنواره فیلم فجر به اهداف خود رسیده است یا خیر، چرا که در هر دوره‌ای رویکرد متفاوتی داشته است.