سرویس موسیقی هنرآنلاین: امین الله رشیدی، خواننده و آهنگساز ایرانی درباره برنامه این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: می‌خواهم کارهای زیادی انجام بدهم ولی دست و بالم بسته است. حدود 50-60 آهنگ منتشر نشده در دست دارم که فکر می‌کنم هر کدام از آن‌ها یک نوآوری خاصی دارند. خودم علاوه‌بر آهنگسازی، کتاب و مقاله هم می‌نویسم، اما وقتی می‌بینم آهنگ‌هایم اجرا نمی‌شوند، کم کم دلسرد می‌شوم و آن‌ها را رها می‌کنم.

این خواننده در رابطه با علت عدم انتشار آلبوم، اظهار داشت: دوره آلبوم منتشر کردن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: برای انتشار تک آهنگ هم یک نفر باید بیاید اسپانسر شود. من خودم به هیچ وجه چشم داشت مالی و مادی ندارم ولی مسئولین باید ارکستر در اختیار ما قرار بدهند. حیف است که این آهنگ‌ها تولید نشوند.

این آهنگساز در پاسخ به سوالی درباره برگزاری کنسرت، بیان کرد: من حدود هفت یا هشت ماه پیش در حوزه هنری یک کنسرت برگزار کردم ولی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم. مسئولین باید ارکستر و صحنه را در اختیار ما قرار بدهند تا ما کنسرت برگزار کنیم. در موسیقی یک باند مافیای عجیب و غریبی وجود دارد. هفته گذشته در روزنامه خواندم که حدود 50-60 نفر خواننده کنسرت برگزار می‌کنند، در حالیکه من اسم اکثر آن‌ها را تا به حال نشنیده‌ام. اکثر آن‌ها در باندهای خاصی حضور دارند.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: زمام‌داران امور ادبیات و هنر و متولیان موسیقی باید کاری کنند تا از این اتفاقات جلوگیری شود.